Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشارهبه گود رها شده در مجاورت برج میلاد تهران، اظهار داشت: با انجام اقداماتی پایدارسازی گود رها شده در مجاورت برج میلاد صورت گرفت.
وی با بیان اینکه علت اصلی رها شدن گود در مجاورت برج میلاد تهران ناشی از عدم انجام تعهدات سرمایه گذار بوده است، افزود: سرمایه گذار برای ساخت با شهرداری تهران مشارکت کرده بود اما به تعهدات خود عمل نکرد و گود رها شده باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران خود به موضوع ورود پیدا کرده و پایدار سازی گود به خوبی صورت گرفته و در حال تکمیل شدن است.
پشمچی زاده تصریح کرد: در حال حاضر جای هیچ نگرانی در خصوص خطر آفرین بودن گود نیست اما به دلیل اینکه پایدارسازی گود تاریخ انقضا دارد باید اقدمات بعدی در جهت احداث این سازه انجام شود.
وی گفت: در خصوص مصوبات مربوط به شورای عالی شهرسازی و معماری با مشکل مواجه هستیم که باید آن را پیگیری و مصوبه آن را بگیریم تا خللی در ساخت پروژه دوم برج میلاد به وجود نیاید.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 وقتی ۲ شرکت ایتالیایی در سال ۲۰۱۰ از جزئیات پروژه اومااویا مطلع شدند، از ساخت آن انصراف دادند، اما این پروژه توسط مهندسان ایرانی ساخته و صبح امروز در سریلانکا افتتاح شد. تونل عمودیِ پروژۀ اومااویا به عمق ۶۱۸ متر معادل ۱.۵ برابر ارتفاع برج میلاد در عمق زمین حفر شده است. این تونل در سال ۲۰۲۰ یکی از ۴ پروژه منتخب جهان شد. تصاویر احداث این پروژه پیچیده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع