Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:38:48 GMT

محفل قرآنی گلشن وحی در شهرستان گیوی ‏برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۸۰۳۴

محفل قرآنی گلشن وحی در شهرستان گیوی ‏برگزار شد

محفل قرآنی گلشن وحی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان گیوی برگزار شد.‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، امشب در محل مسجد امام حسن عسگری گیوی در منطقه دو شهری گیوی محفل قرآنی گلشن وحی بمناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و این ایام عزیز با حضور قاریان و حافظان کشوری و استانی و همچنین مسئولین شهرستانی و مردم شهر گیوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این محفل نورانی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی کوثر و هیئت امنای مسجد امام حسن عسگری گیوی برپا شده بود و تا پاسی از شب ادامه داشت قاریان و حافظان نونهال به قرات قرآن کریم با صوت زیبا پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام صفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر با بیان اینکه قرائت هر آیه ای از قرآن در این ماه ثواب ختم کل قرآن را دارد به اهمیت اجرای برنامه های قرآنی و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی به اهمیت تلاوت و قرائت قرآن و عمل به آن خصوصا در ماه مبارک رمضان و همچنین به تفسیر چند آیه از سوره‌های قرآن کریم پرداخت.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خصوص قرآن و تواشیح خوانی توسط گروه تواشیح مشکات از برنامه این مراسم معنوی بود.

قرائت قرآن توسط قاری کشوری استاد پیمان کاظمی از جمله برنامه ویژه این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)