Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران از کشف تعداد ۳۴۲ کیسه برنج وارداتی طرح تنظیم بازار از یک کامیون در شهرستان چناران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشعلی بیاتی قله زو، رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران از کشف تعداد ۳۴۲ کیسه ۵۰ کیلویی برنج وارداتی طرح تنظیم بازار به وزن ۱۷ تن از یک کامیون در شهرستان چناران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه اجرای طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان و در پی گزارشات رسیده مبنی بر حمل‌ونقل مقادیری برنج وارداتی تنظیم بازار توسط یک دستگاه کامیون، در طی اقدامی مشترک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاران سازمان متبوع و همچنین با دستگاه‌های نظارتی انتظامی، امنیتی، یک دستگاه کامیون ولوو در حد فاصل، پلیس‌راه چناران به قوچان توقیف گردید.

وی ادامه داد: در بازدید و بررسی محموله بار این کامیون مشخص شد، برنج‌ها از نوع وارداتی ویژه تنظیم بازار شرکت بازرگانی دولتی ایران می‌باشد که از محل انبار شرکت غله و خدمات بازرگانی مشهد (قند و شکر) بارگیری شده است.

رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد برنج‌ها متعلق به یکی از خیریه‌های تحت پوشش بهزیستی مشهد بوده که متأسفانه خارج از شبکه در حال انتقال به شهرستان بابل، استان مازندران بود و بارنامه نیز از مبدأ چناران صادر شده است.

بیاتی قله زو تأکید کرد: برای مدیرعامل خیریه مزبور گزارش تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ۴۵۹ میلیون ریال پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی چناران ارسال گردید.

وی گفت: برنج‌های مزبور بر اساس تصمیم رییس شعبه تعزیرات حکومتی چناران در شبکه توزیع رسمی قرار می‌گیرد و باقیمت مصوب به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران