Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: خيلي از اوقات بدون هيچ حمايتي، بدون هيچ امکاناتي کار را انجام داديم و برخي حتي برنامه آماده سازي تيم ملي را مي خواستند متوقف مي‌کردند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، کارلوس کي‌روش پس از پيروزي 2 بر صفر تيم ملي ايران مقابل ازبکستان و صعود به جام جهاني 2018 در حالي که يک پيراهن تيم ملي با شماره 4 با خود به نشست خبري آورده بود، به يکباره با 4 بازيکن تيم ملي در اتاق کنفرانس مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود شجاعي، کريم انصاري فرد، دژاگه و احسان حاج صفي هر 4 نفر وارد سالن شدند و کي روش را با آب خيس کردند و شادي کردند.
سرمربي تيم ملي در نشست خبري و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ديدند که نتيجه بسيار خوبي به دست آورديم و يک تيم بسيار خوب بوديم.
وي افزود: در ابتدا بايد اين را بگويم که بازي بسيار خوبي را شاهد بوديم. ازبکستان بازيکنان خوبي داشت. صعود به جام جهاني آسان نيست در حالي که برخي تصور مي‌کردند که صعود به جام جهاني دشوار است. با تيم‌هايي که بازي داشتيم اين مساله مشخص شد. بازيکنان تيم ملي فوتبال را تحسين مي‌کنم و به بازيکنان و تيم ملي ازبکستان تبريک مي‌گويم. آنها باختند اما باخت هم جزيي از مسابقه است و براي اين تيم هم بهترين ها را آرزو دارم.
کي روش تصريح کرد: به بازيکنان خودم بايد دو کلام بگويم، اينکه با تعهد و انگيزه بسيار بالا و فداکاري در طول سفري که با هم داشته‌ايم امشب به اينجا رسيديم. بازيکنانم فداکاري زيادي از خود نشان دادند. تمام کشور مخصوصا هواداران فوتبال خيلي خوشحال شدند و فقط يکي دو نفر که همين جا هم شايد نشسته باشند که از صعود تيم ملي خوشحال نباشند، حتي درون فدراسيون هم يکي دو نفر از اين صعود خوشحال نيستند ولي امروز روز ماست و آنها باختند.
سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: بازيکنان را تحسين و تقدير مي‌کنيم، براي کاري که براي کشورشان انجام دادند. خيلي از اوقات بدون هيچ حمايتي، بدون هيچ امکاناتي کار را انجام داديم و برخي حتي برنامه آماده سازي تيم ملي را مي خواستند متوقف مي‌کردند.
وي افزود: از طرف خودمان کادر مربيگري تيم ملي از هواداران و دست اندرکاراني که به ما کمک کردند، افرادي که بدون هيچ نام و نشاني به تيم ملي کمک کردند و من از آنها تشکر کنم.
کي روش در مورد صعود از گروه در جام جهاني 2018 برنامه‌اي دارد يا نه، اظهار داشت: امروز روز جشن است و بهتر است بحث در اين مورد را متوقف کنيم و فردا صبح بهترين برنامه‌ ريزي را براي آماده سازي تيم ملي داشته باشيم. در 6 سال گذشته هر بار برنامه آماده سازي خودمان را مدون کرديم آنها تلاش کردند اين برنامه اجرايي نشود و برويد از آنها سوال کنيد. از کادرفني تيم ملي و بازيکنان نپرسيد که چه بايد براي تيم ملي بکنيم. از خودتان اصحاب رسانه بپرسيد که براي تيم ملي چه کار خواهيد کرد که در اين مورد تيم ملي را هم حمايت نکرديد.
سرمربي تيم ملي در مورد برنامه‌هايش گفت: برنامه کوتاه مدتي که پيش رو داريم، دو بازي مقدماتي جام جهاني باقي است و از اين 6 امتياز باقي مانده مي خوايم کامل‌ترين امتياز را بگيريم و اگر چه صعود کرده‌ايم اما مي‌خواهيم بهترين عملکردمان را در اين مدت انجام بدهيم. اگر در مورد بازي‌هاي دوستانه بايد بگويم افتخاري است که با روسيه ميزبان جام جهاني است 10 اکتبر بازي دوستانه انجام مي‌دهيم.
وي در مورد اينکه عدد 4 گفت: با سه تيم مختلف 4 مرتبه به جام جهاني صعود کرده‌ام با تيم هاي ايران، آفريقاي جنوبي و پرتغال.
سرمربي تيم ملي در مورد اينکه چرا ورزشگاه آزادي امشب پُر نشد، گفت: هيچ صحبتي در اين مورد ندارم.
کي روش در مورد اينکه تاج گفته برنامه بلند مدت با شما داريم و آيا قرار است روي تيم‌هاي پايه هم نظارت بکنيد گفت: امشب شب مناسبي نيست که بخواهيم در مورد اين برنام‌ها صحبت کنيم. مطمئنا وقتي رياست فدراسيون نظرم را در مورد مساله‌اي بپرسند من پاسخ ايشان را مي‌دهم و نظرم را به ايشان مي‌گويم. وقتي براي اولين بار به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرديم زمان مناسبي براي توسعه فوتبال ايران بود ولي در اين سال ها هيچ تغييري را در پيشرفت فوتبال ايران نمي‌بينم. بهترين آرزويم براي فوتبال ايران اين است که يکبار براي هميشه فدراسيون افرادي که مانع پيشرفت فوتبال ايران شدند را بگيرند. بتوانيم يک برنامه اي که هواداران فوتبال ايران مستحقش هستند را تدوين کنيم. در حال حاضر دو دوره صعود پياپي به جام جهاني را داريم اگر فوتبال ايران از اين فرصت تاريخي براي برنامه ريزي آينده استفاده نکند اشتباه مرتکب شده اما من فقط مي‌توانم نظرم را بگويم اما امشب فقط بايد جشن بگيريم و افرادي که هميشه در کنار ما بودند و عاشق ما بودند و به تيم ملي و بازيکنان اعتماد داشتند دليل اصلي امروز ما فقط همين افراد هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!

فرارو- در حال حاضر "دونالد ترامپ" نگرانی‌های بزرگ تری در مقایسه با انتخاب معاون رئیس جمهور دارد. "جو بایدن" رئیس جمهور امریکا در جریان مصاحبه‌ای و طولانی با "هاوارد استرن" مجری رادیویی اعلام کرد که از مناظره با دونالد ترامپ خوشحال خواهد شد. او گفت:"نمی دانم چه زمانی خواهد بود، اما خوشحال خواهم شد که با او بحث کنم".

به گزارش فرارو به نقل از نشنال اینترست، اردوگاه ترامپ نیز اعلام کرده که شخص او از رویارویی با بایدن بسیار خوشحال خواهد بود و از این موضوع استقبال می‌کند. این که چه نوع بحث و مناظره‌ای میان طرفین صورت خواهد گرفت یا این که اصلا حتی شایستگی دارد که اصطلاح مناظره را درباره آن بکار ببریم یا خیر یک سوال باز و بی پاسخ است. ترامپ دوست ندارد مناظره کند. او دوست دارد لفاظی کند. ترامپ هرگز هیچ فرصتی را برای ابراز گلایه درباره مشکلات حقوقی اش از دست نمی‌دهد. او پنجشنبه شب در گفتگو با "گرگ کلی" از نیوزمکس توضیح داد که "آلوین براگ" دادستان منطقه نیویورک و "لتیتیا جیمز" دادستان کل نیویورک یک وجه مشترک دارند: "آنان شرور هستند". او افزود:"می دانی، آنان بد هستند، آنان بیمار هستند. این افراد دیوانه هستند".

با این وجود، اگر دیوانه می‌خواهید احتمالا "کریستی نوم" فرماندار داکوتای جنوبی ممکن فرد بهتری برای نگاه کردن باشد! او در کتاب تازه‌ای تحت عنوان "بدون بازگشت" نفرت خود را نسبت به سگ سابق اش و هم چنین یک بز "بدخلق" ابراز داشته که  هر دو آن‌ها را کشته است. باید بگوییم که نوم نامزد تصدی سمت معاونت ترامپ است!

نوم در کتاب جدیدش می‌نویسد:"کریکت" ۱۴ ماهه بود. این سگ ماده شخصیتی تهاجمی داشت". او می‌گوید که او داستان خود را در مورد کریکت بدبخت برای نشان دادن تمایل اش در سیاست و هم چنین در زندگی در داکوتای جنوبی برای انجام هر کاری هر چند "دشوار، کثیف و زشت" مطرح کرده است.

داستان نوم در اینجا تمام نمی‌شود. او هم چنین می‌نویسد خانواده اش صاحب یک بز نر بودند که "بد" بود، زیرا به نوشته او "اخته" نشده بود. علاوه بر این، او می‌نویسد آن بز "بویی منزجرکننده" داشت و فرزندان نوم را تعقیب می‌کرد. او با تیراندازی هم بز و هم سگ را کشته است. نوم می‌نویسد: "از آن سگ متنفر بودم. این کار خوشایند نبود، اما باید انجام می‌شد؛ و بعد از تمام شدن متوجه شدم که کار ناخوشایند دیگری باید انجام شود". نشریه "نیوریپابلیک" نوشته است با توجه به اینکه ترامپ از سگ‌ها می‌ترسد گویا ما به مرحله "قتل توله سگ ها" در آزمون‌های کسب نامزدی معاونت ترامپ رسیده ایم!

برای ملانیا ترامپ که به تازگی ۵۴ ساله می‌شود محاکمه ترامپ هدیه تولد عجیبی می‌باشد. ترامپ در این باره با ابراز تاسف اشاره کرده که پیش از رسیدگی به اتهامات اش توسط "دادستان‌های انتقام جو" بهتر است با او (ملانیا) وقت بگذراند. ترامپ هم چنین در مصاحبه تازه اش گلایه کرده که محاکمه اش او را از ورود به مسیر کارزار رقابت انتخاباتی باز می‌دارد. با این وجود، چهارشنبه گذشته که دادگاه برگزار نشد او تجمعی برگزار نکرد. در عوض، او کار مهم تری داشت: رفتن به بازی گلف در باشگاه بدمینستر خود در نیوجرسی!


دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!