Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:29:16 GMT

معاون شرکت بای وا آلمان: فناوری را وارد ایران می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۸۸۲۷

معاون شرکت بای وا آلمان: فناوری را وارد ایران می کنیم

به گزارش ایرنا، یورگ وبر Jorg Weber سه شنبه در نشست مشترک هیأت تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان با استاندار خراسان شمالی و تجار این استان با بیان اینکه مرحله به مرحله در جمهوری اسلامی ایران تولید خواهیم داشت گفت: در این زمینه یکی از اولویت ها استان خراسان شمالی است.
وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت و پتانسیل مطلوب برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است افزود: امیدوار هستیم تبادل تجاری بین دو کشور بیشتر رشد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پتر گراس Peter Grass مدیرکل شرکت بای وا نیز در این نشست گفت: علاوه بر معامله تجاری رابطه فرهنگی، ارتباط بین ایران و آلمان را نیز تقویت می کنیم.
وی بر برقراری ارتباط هرچه بیشتر بین این دو کشور تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا تبادلات بیشتر شود.
به گزارش ایرنا هیات تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان صبح دوشنبه به بجنورد در پاسخ به سفر هیات تجاری خراسان شمالی به آلمان در اسفند ماه سال گذشته سفر کرده است.
هیات تجاری آلمان که متشکل از 12 نفر از تجار و بازرگانان است امروز هم از مناطق مختلف این استان بازدید خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، اوایل اسفند سال گذشته بود که هیات اقتصادی به ریاست محمدرضا صالحی استاندار و با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی با عزیمت به دو کشور آلمان و فرانسه کوشیدند با معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان به صاحبان صنایع و سرمایه اعم از شرکت های خارجی و ایرانیان مقیم اروپا، هم چنین بازاریابی برای محصولات تولیدی بومی این خطه، گام دیگری برای توسعه ظرفیت های اقتصادی و رونق بیشتر عرصه کار و تولید بردارند.
حضور مدیران و فعالان اقتصادی مرتبط با سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن به عنوان اولویت های اصلی توسعه خراسان شمالی در این هیات، نویدبخش جذب سرمایه گذاران علاقه مند و ارزآوری و اشتغال زایی مناسب برای این استان در حال توسعه بود.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
هم چنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحدهای مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژه فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژه فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کارها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیروها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6097340 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند