Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد رحمانيان،رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم با اشاره به اهتمام خیرین در حوزه سلامت گفت: خیرین افرادی هستند که با عشق و برای دلشان پا به عرصه نیکوکاری و نوعدوستی می گذارند و به کمک حوزه سلامت می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي سلامت را یکی از موضوعات مهم و مؤثر بر دیگر حوزه‌ها عنوان کرد و گفت: ارتقای سلامت به توسعه استان و شهرستان کمک خواهد کرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم با تاكيد بر اينكهاگر در هر امري عجله، شتاب و سرعت، نادرست و ناپسنديده است، تنها در كارهاي خير و نيك است كه شتاب و عجله پسنديده و بلكه مورد تشويق و ترغيب است، خاطرنشان كرد: اشتياق و استقبال خيرين سلامت اين دانشگاه در امر آموزش، درمان و بهداشت كم نظير است؛ اين در حالي است كه قبل از اينكه ما به سراغ آنها برويم خودشان اقدام مي كنند.


رحمانیانبا بيان اينكه جهرم از معدود شهرستان هايي است كه داراي حجم بسيار بالايي از پروژه هاي خير ساز سلامت است، گفت: اين بزرگان در تعداد زيادي از اين پروژه ها مبالغ ميلياردي در نظر گرفته اند كه مصداق بارز آن مركز قلب حاج ابوطالبي به ارزش13ميليارد تومان و دانشكده پرستاري و پيراپزشكي به ارزش 5ميليارد تومان توسط حاج ممتاز در نظر گفته شده است.


وی تصريح كرد: خيرين در بخش آموزش، درمان و بهداشت شهرستان جهرم حضور پررنگي دارند به طوري كه ساخت مركز بهداشتي و درماني 5 و 6، ساخت 5 خانه بهداشت، ساخت پايگاه هاي اورژانس، اهدایمركز مسكوني به مركز بهداشتي پاد و پايگاه بهداشتي، اهداء زمين هايي براي ساخت پايگاه هاو مراكز بهداشت و درماني، احداث آزمايشگاه مركزي غفوري، احداث درمانگاه ترك اعتياد و سوء مصرف مواد، ساخت پايگاه هاي اورژانس جاده اي وغيره از جمله پروژه هاي بهداشتي و درماني خيرساز دانشگاه علوم پزشكي جهرم مي توان دانست.


رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرماحداث مركز دياليز، زايشگاه 45 تختخوابي، بيمارستان مركزي قلب، بازسازي بخش شيمي درماني مطهري، كمك به احداث بلوك زايمان، درمانگاه تخصصي پيمانيه، اهدا زمين به بيمارستان پيمانيه و بيمارستان300تختخوابي، احداث زائر سرا و نماز خانه پيمانيه، كلنيك هنري، كمك به بازسازي اورژانس مطهري،احداث كلنيك هنري، احداث بخش شيمي درماني پيمانيه و احداث نماز خانه در بيمارستان ومطهري از جمله اقدامات خيرين سلامت در شهرستان جهرم بر شمرد.

رحمانی تهيه تجهيزاتي مانند آبسرد كن و دستگاه تصفيه آب،‌يخچال، تشك مواج، فشارسنج عقربه اي، ويلچر، ست اره ارتوپدي، دستگاه گلو كو متر اي كوچك، اسپليت، كپسول اكسيژن، پدال منترل ديكتافون، ست هندپيس دريل كاتوليتد از جمله اقلام اهدائي سال گذشته خيرين به بيمارستان آموزشي و درماني پيمانيه عنوان كرد.

وي با اشاره به همت خيرين در بخش آموزشي اين دانشگاه، افزود: اهدایزمين و ساختمان جهت دانشكده پزشكي، پرستاري، پيراپزشكي و اهداء زمين جهت سايت پرديس دانشگاه علوم پزشكي جهرم از ديگر اقدامات خيرخواهانه خيرين است.‌‌

رحمانيان خاطرنشان كرد: اهدایتخت و دستگاه دياليز، اهدایسردخانه جسد، خريد دستگاه تست ورزش، دستگاه سي تي اسكن، سيستم مانيتورينگ سي سي يو، اهدای دو دستگاه آمبولانس، تخت معاينه، دستگاه دسي شوك، يونيت دندانپزشكي، ساكشن، وسيله نقليه سواري، برانكارد و غيره بخشي از تجهيزاتي است كه از سوي خيرين سلامت به اين دانشگاه اهداء شده است.

وی با اشاره به اينكه برنامه اي ملي براي تقدير از خيرين سلامت دانشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: اين عزيزان به تقدير نياز ندارند؛ اما ما مي توانيم با اين كار قدردان گوشه اي از همت آنها باشيم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند