Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:34:33 GMT

انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال پس از سئول کاپ

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۱۱۲۸

دبیر فدراسیون هندبال از انتخاب سرمربی تیم ملی پس از سئول کاپ خبر داد و گفت: برای جام باشگاه‌های آسیا به دنبال کسب میزبانی هستیم و باید زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم.

محمد رضا رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برنامه اردوها و انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار کرد: برنامه اردویی تیم‌ ‌ملی طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ ‌ملی با مربیگری علیرضا حبیبی تا سئول کاپ به کار خود ادامه‌ خواهد داد. تا آن زمان تصمیمی برای انتخاب سرمربی نداریم. بعد از تورنمنت سئول در مورد سرمربی تصمیم خواهیم گرفت.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد برنامه‌های تعیین شده برای زنان گفت‌: برنامه مسابقات لیگ برتر زنان را تا حدودی مشخص کرده‌ایم. در هفته‌های آینده جلسه با حضور سرمربیان تیم‌ ‌ملی زنان خواهیم داشت تا به نتیجه‌ نهایی برسیم. همچنین برای حضور تیم‌های زنان در لیگ باشگاه‌های آسیا در حال‌ رایزنی هستیم. منتظریم فرم درخواست بیاید و باشگاه‌های اول و دوم زنان می‌توانند در جام باشگاه‌ها حضور یابند.

رجبی می‌گوید فدراسیون هندبال به دنبال کسب میزبانی جام باشگاه‌های آسیا است. او در این باره گفت‌: صحبت زیادی در مورد کسب میزبانی برای جام باشگاه‌های آسیا داریم، اما کمی از نظر سخت افزاری مشکل داریم که قابل حل است. گرفتن میزبانی نیاز به زیر ساخت هایی همچون سالن مناسب و هتل است که در دو شهر کاشان و گچساران این زیر ساخت‌ها با مشکلاتی روبرو است. امیدوارم با رفع این مشکلات بتوانیم میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را بگیریم.

او همچنین به شرایط تمرین این دو باشگاه اشاره کرد و گفت‌: تیمهای باشگاهی کاشان و گچساران به دنبال جذب بازیکن هستند و تمرینات را در حد آمادگی جسمانی آن هم بعد از افطار پیگیری می کنند. تمرینات اصلی آنها از بعد از ماه مبارک رمضان به طور جدی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود