Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:35:46 GMT

بازار نفت تا سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی به توازن می رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۱۱۴۷

بازار نفت تا سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی به توازن می رسد

وزیر انرژی روسیه گفت: بازگشت توازن به بازار جهانی نفت تا پایان سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی محقق می شود.

به گزارش مشرق به نقل از «سی ان بی سی»، «الکساندر نواک» وزیر انرژی روسیه در مصاحبه ای با شبکه «سی ان بی سی» آمریکاگفت: بسیار محتمل است که بازار نفت تا سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی به سمت توازان حرکت خواهد کرد؛ ضمن اینکه برآورد می شود تا آن زمان، ذخایر جهانی نفت به میانگین ۵ سال گذشته برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نواک» تصریح کرد: امروز عرضه نفت از تقاضا در حال پیشی گرفتن است و از یک طرف همذخایر جهانی نفتدر حال کاهش است؛ اما برای داشتن یک بازار متوازن صحیح نیازمند کاهش بیشتر ذخایر نفت و رسیدن آن به میانگین ۵ سال گذشته می‌باشیمو مطمئن هستیم که این موضوع طی چند ماه آینده اتفاق می افتد و احتمالا تا پایان سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد آن خواهیم بود.

وزیر انرژی روسیه خاطر نشان کرد: امیدوار هستم به خاطربازار نفت و افزایش همکاری بیشتر، تنش سیاسی شکل گرفته میان عربستان و قطر از طریقیک راه حل سیاسی حل شود و این درگیری در منطقه خاورمیانه حل وفصل شود.

در حال حاضر بهبود بیشتر بازار جهانی نفت به دلیل افزایش تولید نفت شیل آمریکا تحت فشار است و «الکساندر نواک» گفت: کشورهای شرکت کننده در پیمان کاهش تولید نسبت به این مسئله که بازگشت بازار به حالت توازن می تواند سرمایه گذاری بیشتری را برای صنعت نفت شیل آمریکا به دنبال داشته باشد، آگاه است.

وزیر انرژی روسیه در پایان گفت: افزایش تولید نفت شیل را پیش بینی کرده بودیم و باید امروز وضعیت بازار را رصدو پیشرفت های فعلی را تحلیل کنیم و به نظر من توافق کاهش تولید بسیار موثر استو در مورد افزایش تولید نفت شیل آمریکا باید با دقت آن را زیر نظر بگیریم.

نشست بعدی اوپک در ماه آینده در «مسکو» پایتخت روسیه برگزار می شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم

هوارد باسکرویل در دهم آوریل ۱۸۸۵ میلادی در محله نارت پلاته آمریکا متولد شد و تحصیلات مقدماتی‎اش را در کالج این ایالت به پایان رساند.

باسکرویل که در سال ۱۹۰۷ میلادی به عنوان معلم تاریخ در مدرسه مموریال تبریز مشغول تدریس بود که در روز‌های پر تب و تاب مجاهدت مشروطه خواهان در برابر قوای دولتی، به جای تدریس تاریخ مردگان به زنده‌های تاریخ ساز تبریز پیوست و شریک حق جویی‌ها و حق طلبی‌های آنان شد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟