Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:09:25 GMT

نتانیاهو بستن دفتر الجزیره در قدس اشغالی را بررسی میکند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۱۳۱۶

نتانیاهو بستن دفتر الجزیره در قدس اشغالی را بررسی میکند

در حالی که لیبرمن شبکه الجزیره را به حمایت از ایران و تبدیل شدن به ابزار پروپاگاندای نازی ها متهم کرده، رسانه های اسرائیلی خبر دادند نتانیاهو بستن دفتر الجزیره در قدس اشغالی را بررسی میکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، در پی تحولات اخیر منطقه و قطع روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل نیز با حمله به شبکه خبری الجزیره این رسانه قطری را ابزار پروپاگاندای نازی ها نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن در جلسه لابی «چشم اندازی سیاسی نوار غزه» در کنست، الجزیره را نه یک رسانه بلکه ابزار پروپاگاندای شرم آوری دانست که در مسیر نازی ها و اتحاد جماهیر شوروی گام بر میدارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره باز بودن دفتر الجزیره در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل با این مسأله مشکل دارد. لیبرمن همچنین با متهم کردن الجزیره به حمایت از ایران افزود که سالهاست الجزیره را دنبال میکند و این شبکه هیچ گزارش ضد ایرانی منتشر نمیکند در حالی که روزانه در حال انتشار گزارش های ضد اسرائیلی و مصری است.

در گزارش هایی که پیشتر از این نشست منتشر شده بود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار عادی سازی روابط با کشورهای عربی شده بود که آنها را کشورهای سنی مذهب میانه رو نامیده بود و گفت: این اقدام باید پیش از هرگونه سازش با فلسطینی ها صورت بگیرد.

لیبرمن گفته بود که کشورهای عربی سنی مذهب به این نتیجه رسیده اند که یهودی ها یا صهیونیسم تهدیدی علیه آنها به شمار نمیرود بلکه حماس، حزب الله، القاعده و داعش برای آنها خطر آفرین است.

در همین راستا روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت روز سه شنبه (امروز) گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسأله بسته شدن دفتر الجزیره در قدس اشغالی را بررسی میکند.

بر اساس این گزارش روز دوشنبه (دیروز) اولین جلسه بررسی این مسأله و احتمال اتخاذ اقدامات تنبیهی مشابه اقدامات عربستان و اردن علیه الجزیره، با هماهنگی دفتر مطبوعاتی دولت در وزارت خارجه این رژیم و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی (شاباک) برگزار شد.

تلاش نتانیاهو برای بستن دفتر شبکه الجزیره در سرزمین های اشغالی در راستای درخواستهای برخی رهبران جناح های راست افراطی اسرائیل است که هفته گذشته به دفتر الجزیره یورش برده بودند خواستار بسته شدن آن شده بودند.

در گزارش این روزنامه اسرائیلی آمده که نتانیاهو میخواهد از شرایط پیش آمده در منطقه استفاده کند و مانع فعالیت شبکه الجزیره در سرزمین های اشغالی شود که بر اساس گمانه ها احتمالا نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مشکلات چندانی در اجرایی کردن این تصمیم مواجه نخواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری رژیم اسرائیل از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از عملیات ضد صهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بر اثر زیرگیری با خودرو در غرب قدس اشغالی، دو صهیونیست زخمی شدند.

منابع مذکور افزودند که مجریان این عملیات که دو نفر بودند، موفق شدند صحنه  حادثه را ترک کنند.

عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

 

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه