Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@15:52:51 GMT

تبدیل وعده های اعضای شورای پنجم به مطالبات

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۲۸۹۰

تبدیل وعده های اعضای شورای پنجم به مطالبات

گروه اجتماعی- در حال حاضر اصلاح طلبان به قدرت رسیده اند. کسانی که همیشه با سیاه نمایی گذشته، ناکارآمدی های خودشان را توجیه کرده اند. شما مطمئن باشید همانطور که تا به حال هم دیده اید از این به بعد این افراد می‌خواهند با تخریب و سیاه نمایی، شهرداری را زیر سوال ببرند.

اصطلاح «شهر سوخته» نیز از همین رویکرد و برنامه به وجود آمده و دائما به این نکته اشاره می کنند که پولی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این صحبت ها می خواهند به مرور فضا و افکار عمومی را برای ناکارآمدی های خودشان آماده کنند. یعنی می خواهند اینطور خودشان را به معرض نمایش قرار دهند که اگر ما ناکارآمد هستیم به دلیل مشکلاتی است که از قبل باقی مانده است.

به عنوان مثال می گویند با بدهی های شهرداری که هنوز بازپس گرفته نشده است و «شهر سوخته ای» که به ما واگذار شده چه انتظاری از کارایی ما می رود؟!

به نظر من با وجود یکدست شدن اعضای شورای شهر هیچ اتفاق جدیدی را شاهد نخواهیم بود. همانطور که دولت وقت ناکارآمدی هایش را دائما با فعالیت های دولت قبل توجیه می کند، مطمئن باشید همین اتفاق در شورای شهر هم خواهد افتاد و دائما نکاتی را مطرح خواهند کرد تا نقاط ضعف را بزرگ نشان دهند و نقاط قوتی هم وجود نداشته باشد که بخواهند آن را نشان دهند و مطرح کنند.

این خاصیتی است که ما از این آقایان دیده ایم. البته امیدوار هستیم شواری پنجم راه غلط همکاران و همراهانشان را پیشه خود قرار ندهد و اعضای جدید تلاش کنند با ظرفیت های خوبی که در شهر تهران وجود دارد و با اقدامات موثر و مفید و استمرار خدمات، مردم شهر را به آرامش و سکون برسانند؛ اما رفتارهای گذشته آقایان حکایت عکس این رویه را نشان می دهد.

اعضای شورای شهر پنجم زمان انتخابات وعده های زیادی دادند. باید زمانی که آنها سر کار می آیند وعده ها به صورت مطالبات درآید و هر روز پیگیری ها صورت گیرد تا این مطالبات به مرحله اجرایی شدن برسد.

شهرداری باید زیر ذره بین قرار گیرد و مورد انتقاد باشد، همانطور که در شورای چهارم شهرداری دائما زیر ذره بین بود. در این صورت است که می توانیم متوجه شویم این شورایی که در حال حاضر یکی از مزیت های خود را یکدستی می داند و با توجه انتقاداتی که نسبت به مدیریت شهری نیز داشته چقدر توانسته در جهت وعده‌های خودش حرکت کند.

یعنی باید در شهر شاهد بلندمرتبه‌سازی نباشیم، شاهد فروش شهر نباشیم، شاهد تراکم فروشی نباشیم، شاهد تخریب باغ ها نباشیم، شاهد از بین رفتن درخت ها نباشیم و در نهایت شاهد اقدامات مفید و موثری که ادعا داشتند در صورت به قدرت رسیدن انجام می دهند؛ باشیم.

به همین منظور دائما باید این وعده ها مورد توجه قرار بگیرد و از طرف رسانه ها مطالبه شود. بالاخره وعده ها گفته شده و باید محقق شود. چون دیگر مشکلاتی که همیشه به آن اذعان داشتید وجود ندارد؛ دیگر دولت با شماست، مجلس با شماست، شورا هم با شماست. یک شکل و یکدست کشور در اختیار شماست. توجیهی برای ناکارآمدی های خودتان نباید داشته باشید.

وظیفه همگان باید این باشد که وعده های داده شده را ریز و مطالبه گری ها را آغاز کنند تا ان‌شالله شاهد اقدامات موثری در کشور و شهر تهران باشیم.

پرویز سروری

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت