Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گوگل به تازگي قابليت جديدي را به پروژه سانروف (Project Sunroof) اضافه کرده که بر اساس آن مي توان نصب پنل هاي خورشيدي روي سقف خانه هاي مجاور را مشاهده کرد.
ابزار آنلاين گوگل چندين سال است که در دسترس کاربران قرار دارد و به آنها نشان مي دهد در صورت استفاده از انرژي خورشيدي، چه مقدار در هزينه هاي سالانه خود صرفه جويي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اگر نقشه ماهواره اي يک منطقه مسکوني را نگاه کنيد، نقاط قرمز رنگي را خواهيد ديد که خانه هاي مجهز به پنل خورشيدي را مشخص مي نمايند.

پروژه سانروف گوگل در سال 2015 آغاز به کار کرد و از ابتداي سال جاري ميلادي علاوه بر ايالات متحده، به کشور آلمان نيز راه يافت. اين ابزار آنلاين به شما مي گويد که سقف منزلتان در طول سال چه مقدار نور خورشيد دريافت مي کند و با توجه به مساحت و ساختار سقف، نصب پنل هاي خورشيدي چه مقدار کاهش هزينه را در پي خواهد داشت. همچنين اطلاعاتي در مورد تأمين کنندگان محلي اين فناوري نيز در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.
الگوريتم يادگيري ماشين گوگل پنل هاي خورشيدي را تشخيص مي دهد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم

در لوگوی جدید گوگل پدیده‌های طبیعی روی سطح زمین که مشابه حروف تشکیل دهنده گوگل Google هستند دیده می‌شوند. هر یک از این تصاویر به شکل حروف، پیش‌زمینه‌ای مرتبط با تغییرات اقلیمی در نقاط مختلف کره زمین دارند.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی