Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاهبرداران در جدیدترین شیوه خود با سوء استفاده از نام اعضای تیم ملی کاراته اقدام به اخاذی از مردم می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شیادان با انتشار آگهی فروش یا اجاره منزل مسکونی در تهران با نام یکی از اعضای تیم ملی کاراته دست به کلاهبرداری زده و پس از دریافت وجه، تلفن خود را از دسترس خارج می کنند.

در همین رابطه مدتی قبل کلاهبرداری با نام سعید احمدی عضو تیم ملی صورت گرفته بود که وی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب موضوع عنوان کرد که اهل کرمانشاه است و منزلی در تهران ندارد که قرار به اجاره آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمهدیزاده قهرمان کاراته جهان نیز قربانی بعدی بود که برخی افراد بخصوص افرادی که با وی آشنا بودند مبالغی را به حساب خانمیبه نام ( ک-ز) واریز کرده اند.

این عضو تیم ملی کاراته در این مورد به خبرنگار مهر گفت: طی یکی دو روز گذشته از طریق دوستان متوجه موضوع شدم و از فردی که قرار بود یکصد میلیون ریال به حسابی به نام فرد ذکر شده واریز کند، جلوگیری کردم.

وی افزود: به زودی به تهران آمده و با ارائه مستندات لازم شکایت خود را تسلیم مراجه ذیصلاخ می کنم. وی از مردم خواست بی دلیل و مدرک به حساب افراد سودجو پول واریز نکرده و در حتما در مورد امور تجاری و معاملات خود بررسی و تحقیق لازم را داشته باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم