Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@16:36:12 GMT

پاییز منتظر فیلم تازه وودی آلن باشید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۳۹۸۱

پاییز منتظر فیلم تازه وودی آلن باشید

فرهنگ>سینما - فیلم جدید وودی آلن از اواخر ماه دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد. به این ترتیب وودی آلن یکی از مدعیان اسکار سال آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «واندر ویل» به کارگردانی وودی آلن از اول دسامبر (۱۰ آذر) به صورت محدود در آمریکا اکران خواهد شد. داستان این فیلم درام حدود ۷۰ سال پیش از این در شهر نیویورک و یک شهربازی معروف روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران فیلم تازه وودی آلن با اکران فیلم «هنرمند فاجعه» به کارگردانی جیمز فرانکو همزمان است. هنگام اکران این دو فیلم گیشه سینمای آمریکا چندان شلوغ نیست و فضا برای دیده شدن آن‌ها باز است.

یک هفته پیش از اکران «واندر ویل» اثر انیمیشنی کمپانی دیزنی با عنوان «کو کو» اکران می‌شود و یک هفته پس از اکران آن فیلم «شکل آب» اثر تازه گیرمو دل‌تورو به سینما عرضه خواهد شد.

کار اکران فیلم تازه وودی آلن در آمریکا را کمپانی آمازون برعهده دارد. کمپانی آمازون و وودی آلن پیش از این در فیلم «کافه سوسایتی» همکاری کرده‌اند. فروش جهانی «کافه سوسایتی» در نهایت به ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

جیم بلوشی، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت بازیگران فیلم جدید وودی آلن هستند. کیت وینسلت که قرار بود سال ۲۰۰۵ در فیلم «امتیاز نهایی»‌ به کارگردانی وودی آلن نقش اصلی را بازی کند در فیلم «واندر ویل» نخستین همکاری خود را با کارگردان «آنی هال» تجربه کرد.

اکران در ماه دسامبر فیلم «واندر ویل» را واجد شرایط رقابت برای جایزه اسکار می‌کند. آلن از کارگردانان محبوب رای‌دهندگان جایزه اسکار است. او سه بار برای فیلم‌های «هانا و خواهرانش»، «آنی هال» و «نیمه شب در پاریس» جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد و یک بار برای فیلم «آنی هال» اسکار بهترین کارگردان را گرفت.

منبع:‌ ورایتی/ ۱۲ ژوئن

58241

کلید واژه‌ها : کارگردانان سینمای جهان - سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه‌ این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، مشترکان پهن باند ثابت در پاییز سال ۱۴۰۲ به ۱۱ میلیون رسیده‌اند که این آمار کاهش اندک ۶۲/‏۰ درصدی نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ دارد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ پهن باند سیار در بازه زمانی ذکر شده رشد ۵ درصدی داشته است. همچنین تا پایان پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد مشترکان پهن باند سیار به ۱۰۹ میلیون و ۲۵ هزار مشترک رسیده است.

بر اساس گزارش رگولاتوری، عمده سهم بازار مشترکین پهن باند ثابت با رقم ۲۷/‏۷۴‬ درصد به فناوری X-DSL مربوط شده و تعداد کاربران TD-LTE به ۴۳/ ۱۹ درصد رسیده است.

همچنین ۴۹ درصد بازار اینترنت ثابت در اختیار شرکت مخابرات قرار دارد و تنها‬ ۶ درصد به شرکتهای FCP مربوط می‌شود.

گزارش اخیر رگولاتوری تعداد خانوارها و شهرهای تحت پوشش فیبرنوری را تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

بر اساس آمار این گزارش، ۱۱۰ شهر پوشش زیر ۳۰ درصد، ۳۱ شهر پوشش ۳۰ تا ۶۰ درصد و ۷۶ شهر بالای ۶۰ درصد پوشش فیبر نوری داشته‌اند که به طور کلی تا پایان سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۲۱۷ شهر به پوشش فیبر نوری رسیده‌اند.

کد خبر 6091950 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور