Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز، روزنامه sun در گزارشی تصاویری از اقدام تحسین برانگیز گروهی از مسلمانان شهر لندن منتشر کرد که با حضور در پل لندن، اقدام به اهدای شاخه‌های گل رز به عابران پل، به عنوان نمادی از عشق و همبستگی بین مسلمانان و اقشار مختلف مردم کردند.


چندی قبل گروه‌های انحرافی اسلام‌گرای تندرو، اقدام به زیر گرفتن عابران این پل با خودرو و نیز چاقوکشی علیه مردم بی‌گناه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اقدامی که منجر به کشته شدن هشت نفر و مجروحیت تعدادی از شهروندان انگلیسی شده بود.

در گزارش sun آمده است که این دختران مسلمان، درآمد حاصله از یک کمپین مردمی در لندن را صرف خرید حدود سه هزار شاخه گل رز کردند و علاوه بر رساندن پیام صلح و همبستگی، به نوعی از اقدام گروه‌های افراطی اعلام انزجار کردند.

طبق نقل روزنامه sun این اقدام انسان‌دوستانه، موجب واکنش‌های مثبت عابران پل لندن شد. یکی از این عابران درباره حرکت مسلمانان انگلیسی گفت: «این اقدام همان چیزی است که مردم باید آن را به جای حوادث تلخی که اتفاق افتاد به خاطر بسپارند. این گل‌ها نماد مهمی هستند و حالا مردم را دور هم جمع کرده‌اند.»

جالب آنکه برخی عابران به طور داوطلبانه برای اهدای گل‌ها به کمک این گروه از مسلمان انگلیسی آمده بودند. در زیر گزارش تصویری این حرکت به‌جا و قابل تحسین دختران مسلمان لندنی را مشاهده کنید:

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند