Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:48:45 GMT

درمانگاه شفا در مرز ماهیرود مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۵۰۳۲

درمانگاه شفا در مرز ماهیرود مستقر می‌شود

رئیس بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی با بیان اینکه موافقت ایجاد دو فروشگاه خرده فروشی در دو نقطه افغانستان و خراسان جنوبی اخذ شده است گفت: برای ایجاد درمانگاه شفا در مرز ماهیرود در حال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا فخر ظهر امروز در نخستین کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی اظهار داشت تا یک ماه آینده بستر کامل مخابراتی در بازارچه‌های مرزی و گمرک فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخر از موافقت ایجاد دو فروشگاه خرده فروشی در دو نقطه افغانستان و خراسان جنوبی خبر داد و افزود: آماده واگذاری به بخش خصوصی هستیم.

وی بیان کرد: برای ایجاد درمانگاه شفا در مرز ماهیرود در حال جذب سرمایه‌گذار هستیم و در سال گذشته اقدامات خوبی در بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی انجام شده است.

رئیس بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه ساختمان‌های ورود و خروج از دیگر اقدامات در حال اجرا است.

کشتارگاه خاص برای شترمرغ در خراسان جنوبی نداریم

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در حال حاضر 400 مزرعه پرورش شترمرغ را در خراسان جنوبی راه‌اندازی کرده‌ایم.

محمد زهرایی افزود: متاسفانه با وجود پیگیری‌ها هنوز کشتارگاه خاص برای شترمرغ در استان خراسان جنوبی نداریم.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مشاغل کوچک خراسان جنوبی دارای ضعف و مشکلاتی در زمینه فروش هستند و هنوز بسیاری از تولیدکنندگان روستایی به تعاونی‌ها متصل نشده‌اند.

زهرایی افزود: باید نمایشگاهدائمی فروش تولیدات روستایی در شهرستان‌های خراسان جنوبی ایجاد شود تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را عرضه کرده و به اتحاد برسند.

وی اظهار داشت: برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی آمادگی داریم اما از آنجایی که برای شرکت در نمایشگاه ردیف اعتباری نداریمباید حمایت شویم تا فشاری بر روستائیان وارد نشود.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند