Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@14:44:59 GMT

شرکت ظریف و جان کری در نشست خبری در اسلو

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۵۷۸۵

شرکت ظریف و جان کری در نشست خبری در اسلو

ظریف، جان کری و موگرینی در نشست خبری مباحث متفاوتی از جمله مسائل منطقه ای و توافق هسته ای ایران را بررسی کردند. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما؛وزیر امور خارجه ایران، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به همراه وزرای خارجه اندونزی و نرو‍ژ در نشست خبری پیش از نشست اسلو شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد جواد ظریف» ، «جان کری» و «فدریکا موگرینی» به همراه وزرای امور خارجه اندونزی و نروژ در این نشست خبری پیش از نشست اسلو، مباحث متفاوتی از جمله مسائل منطقه ای و توافق هسته ای ایران را بررسی کردند.«جان کری» در این نشست درباره ادامه توافق هسته ای و اهمیت رسیدن به آن با «محمد جواد ظریف» رایزنی کرد.«فدریکا موگرینی» نیز در این نشست در تایید سخنان «جان کری» در موضوع پایبندی ایران به برجام گفت:هم اکنون در آستانه رسیدن به سال دوم حصول برجام، آژانس بین المللی انرژی اتمی در ششمین گزارش جامع خود تایید کرد ایران به توافق هسته ای پایبند است اما در هر حالتی (درهر شرایطی که اتفاق بیفتد) اتحادیه اروپا تضمین می کند توافق هسته ای با ایران دوام خواهد داشت.«موگرینی» تصریح کرد: همه ما به این توافق هسته ای پایبند هستیم و این توافق متعلق به یک کشور نیست؛ این توافق متعلق به جامعه جهانی است و تا زمانی که مربوط به اتحادیه اروپا باشد ما همه ی تلاش خود را بکار می گیریم که مطمئن شویم که توافق اجرایی شده و در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر

زمان نشست خبری سرمربی استقلال و سرمربی شمس آذر مشخص شد.

طرفداری | استقلال و شمس آذر از ساعت ۱۸ روز جمعه به مصاف هم می روند.

زمان برگزاری کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و شمس‌آذر:

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساعت ۱۱: مربی استقلال (جواد نکونام سرمربی تیم محروم است.)

ساعت ۱۲:۳۰: سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر