Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان با بیان این که مبارزه با موادمخدر مبارزه با منکر است، گفت: مبارزه با مواد مخدر که ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است،‌اولویت اول ناجا است.

به گزارش ایسنا، سردار«ایرج کاکاوند» در کمیسیون مبارزه با موادمخدر استان ضمن قدردانی از مجموعه پلیس مبارزه با موادمخدر، شهرستان‌های تابعه و یگان‌های درگیر در این حوزه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همه جانبه همکاران، شاهد افزایش قابل توجه کشفیات موادمخدر در سطح استان هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موادمخدر را یکی از معضلات اساسی جامعه و مهمترین دغدغه خانواده ها دانست و افزود: این موضوع که ذهن خانواده‌ها را به خود مشغول کرده به عنوان اولویت اول ناجا نیز است .

سردار کاکاوند در ادامه موادمخدر را ریشه بسیاری از ناهنجاری ها، جرایم و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: مبارزه همه جانبه با این موضوع ضروری است چرا که مبارزه با موادمخدر آثار بسیار مثبتی در کاهش سایر آسیب‌های اجتماعی و جرایم دارد .

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: مبارزه با این بلای خانمانسوز که خانواده ها را از هم متلاشی می کند اجر معنوی را در پی دارد؛ چرا که این موضوع مستقیما با مشکلات خانواده ها ارتباط دارد و مبارزه با این معضل مبارزه با منکر است .

وی ادامه داد: در کنار همه این موضوعات و اقدامات عملیاتی پلیس، بحث اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش به صورت ویژه در دستور کار بوده که این اقدامات ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را در پی داشته است .

سردار کاکاوند در پایان مبارزه با موادمخدر را نیازمند عزم همگانی دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی و حمایت شهروندان و همه دستگاه های مسئول در این امر شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمانسوز باشیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امام‌زاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است، در این راستا همراهی و همکاری خوبی در تصویب لوایح مربوطه از سوی شورا صورت گرفته است.

وی افزود: تسریع در انجام امورات مربوط به تملکات اراضی و اجرای طرح از جمله دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورا است که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار مرحوم چگینی خاطرنشان کرد: ارتحال شهادت‌گونه این سرباز خدمت را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم، همچنین در اسرع وقت ابعاد و و زوایای حادثه آتش‌سوزی در شورا و شهرداری قزوین بررسی خواهد شد.

فرمانی تصریح کرد: به منظور پیگیری مطالبات و رسیدن به حق و حقوق قانونی خانواده، این آتش‌نشان و شهید خدمت محسوب شدن ایشان مکاتباتی در سطح استان و کشور صورت گرفته است. در ضمن مدیریت شهری قزوین به مشاغل حساس از جمله آتش‌نشانان باید توجه کند و جهت افزایش امکانات رفاهی به این افراد برنامه‌ریزی کند.

وی با تقدیر از عملیات مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضعی در اسرائیل عنوان کرد: این اقدام در پاسخ به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه سیلی محکمی بود که موجب عبرت استکبار جهانی خواهد شد؛ امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از جهان باشیم.

کد خبر 744760

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • معرفی روسای جدید پلیس فتا و مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران