Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل گفت: بعد از بررسی‌های همه‌جانبه توسط هیئت عالی نظارت بر انتخابات، نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل با رعایت برخی موارد توسط فرماندار اردبیل به تائید نهایی رسید.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بعد از بررسی‌های همه‌جانبه توسط هیئت عالی نظارت بر انتخابات و هیئت اجرایی نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیلبه تائید نهایی رسید که در این زمینه فرماندار اردبیل موظف است برخی مواردی که مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بعد از بررسی هیئت عال نظارت انتخابات استان و مسئولان مربوطه تخلفات و سهل‌انگاری در 6 صندوق شعب اخذ رای اردبیل انجام شده بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار شد متخلفان این 6 صندوق توسط فرماندار اردبیل به مسئولان قضائی معرفی شوند که نوع برخورد توسط مسئولان قضایی با متخلفان مشخص می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل گفت: یکی از سهل‌انگاری‌های که در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل وجود داشت این بود که فرماندار اردبیل باید در زمان مشخص تعداد رای کاندیدها را به صورت تفکیک شده به کاندیداها ارائه می‌کرد که این امر انجام نشد و فرماندار اردبیل موظف شد تعداد آرای کاندیداهای شورای اسلامی شهر اردبیل را به تفکیک به نامزدهای اردبیل ارائه کند.

کریمی تصریح کرد: بعد از بررسی و شمارش 15 درصد صندوق رای شورای اسلامی شهر اردبیل تغییر خاصی در اعضای اصلی و علی‌البدل انجام نشد و با بررسی‌های انجام یافته نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به تائید نهایی رسید و همان آگهی قبلی مورد تائید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود با حضور اعضای جدید شورای اسلامی شهر اردبیل گام بزرگی در توسعه و پیشرفت اردبیل برداشته شود و با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند اردبیل در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده شود.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان