Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@19:56:31 GMT

60 هکتار از گندمزارهای گالیکش در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۶۱۳۵

60 هکتار از گندمزارهای گالیکش در آتش سوخت

به گزارش ایسکانیوز ، "حبیب الله زارع" در این باره اظهار کرد: بیش از 60 هکتار از گندمزارهای روستای قرق آق قمیش در گالیکش سوخت و از چرخه مصرف خارج شد ودامنه آتش به مناطق جنگلی و مراتع گالیکش نفوذ کرد.

وی افزود: با تلاش نیروهای امدادی بعد از یک ساعت آتش در گندمزارها خاموش شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مدیر جهاد کشاورزی گالیکش افزود: با تلاش ماموران آتش نشانی شهرداری گالیکش، دهیاری آق قمیش نیروهای منابع طبیعی و نیروهای مردمی، آتش مناطق جنگلی نیز مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع اظهار کرد: هنوز وسعت دقیق آتش سوزی و علت آن مشخص نشده است.

701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به گرفتار شدگان در سیل ییلاقات آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، حمید قویدل اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره‌چین و آق سو، نجات‌گران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نجات‌گران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم اسکان و تغذیه متشکل از پنج نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک‌دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل اظهار داشت: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، چهار کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوئیت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرخ و سفیدپوشان هلال‌احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش از هم‌وطنان گرامی است.

کد خبر 750659

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان