Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:12:54 GMT

رهایی زندانیان جرایم مالی با کمک نیکوکاران محلاتی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۶۸۱۲

رهایی زندانیان جرایم مالی با کمک نیکوکاران محلاتی

با کمک ۸۵۰ میلیارد ریالی خیرین و نیکوکاران محلاتی زمینه آزادی تعدادی از زندانی جرایم مالی محلات فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری صبح محلات،جشن گلریزان شامگاه گذشته با حضور مسئولین شهرستان محلات برگزار و با جمع آوری کمک ۸۵۰ میلیون ریالی، زمینه آزادی تعدادی زندانی جرایم مالی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان محلات برگزار شد، حسین بیگی مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به چشم انتظاری ۱۹ زندانی جرایم مالی شهرستان محلات برای کمک خیرین گفت: آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد شهرستان محلات نیازمند کمک ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیرین است و این اطمینان به همه خیرین داده می‌شود که مبالغ جمع آوری شده در سطح شهرستان برای آزاد سازی زندانیان مالی همین شهرستان هزینه شود.

احمدی، ریاست دادگستری شهرستان محلات نیز گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر ۱۹ زندانی محلاتی با مبالغ بدهی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال در زندان‌های استان حضور دارند که با ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال می‌توان زمینه آزاد سازی ۱۷ نفر تا پایان ماه مبارک رمضان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: طبق روال خاص موجود، ستاد دیه استان تا ۲ برابر میزان کمک شهرستان‌ها برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد تخصیص خواهد داد و طبق هماهنگی صورت گرفته، با توجه به نبود زندان در شهرستان محلات و نگهداری محکومین مالی در زندانهای سطح استان، کمک‌های شهرستان برای آزاد سازی زندانیان محلاتی هزینه خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان محلات همچنین ضمن انتقاد از نحوه برگزاری جشن گلریزان گفت: باید تلاش کنیم از سال آینده جشن گلریزان در فضایی متفاوت و با حضور حداکثری مردم شهرستان برگزار شود و تنها به دعوت از خیرین اکتفا نکنیم چرا که حضور و مشارکت مردمی خود باعث درک بهتر اهمیت موضوع کمک به زندانیان نیازمند خواهد شد.

در این جلسه حجت السلام مهدی ربانی امام جمعه محلات نیز با اشاره به آیات و روایات متعدد در خصوص اهمیت کمک به نیازمندان و جایگاه شخص خیر در دنیا و آخرت گفت: امام حسین(ع) میفرمایند«نیاز مردم به شما از نعمات الهی است و اگر از مراجعه مردم ناراضی شوید این توفیق و نعمت الهی از شما سلب خواهد شد.»

لازم به ذکر است در پایان جشن گلریزان شهرستان محلات مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعهد توسط مسئولین و خیرین شهرستان جهت آزادی زندانیان نیازمند فراهم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد