Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@16:53:46 GMT

آغاز پذیره نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۷۳۲۱

پذیره نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران از روز شنبه 27 خرداد ماه سال جاری به مدت پنج روز آغاز می شود. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،پذیره نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران صبح روز شنبه با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک در کارگزاری بانک ملی ایران به صورت نمادین و به صورت همزمان در 101 شعبه منتخب بانک ملی ایران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پذیره نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با سقف ظرفیت 100 میلیارد تومان آغاز می شود و پس از ثبت صندوق، فعالیت خود را به صورت روزانه ادامه خواهد داد.

سرمایه گذاران می توانند با اهداف بلند،میان و کوتاه مدت به سرمایه گذاری در این صندوق بپردازند.

بهای هر واحد پذیره نویسی 100 هزار تومان است. قابل ذکر است که این صندوق برای نخستین بار در بانک ملی ایران شکل می گیرد و این بانک، ضمانت صندوق را بر عهده دارد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس