Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملكرد تیم ملی والیبال در دو هفته نخست لیگ جهانی، گفت: این برای اولین بار است كه در 10 – 15 سال اخیر تیم ملی از نیمكت مربیان خوبی بهره می‌برد. حضور پیمان اكبری و سعید رضایی در كنار كولاكوویچ بسیار ارزشمند است. وی ادامه داد: البته دیدگاه من این است كه بهتر باشد مربی‌ای كه روی نیمكت تیم ملی می‌نشیند، بهتر است كه در تیم‌های باشگاهی حضور نداشته باشد تا ذهنیت ایجاد نشود كه یك مربی درباره انتخاب بازیكنان و یا تعویض آن‌ها نسبت به بازیكنان تیمش گرایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در دراز مدت تاثیرات بدی خواهد گذاشت
مظفری اظهار داشت: موضوع دیگری كه باید اشاره كنم به آن، این است كه كولاكوویچ بعد از اینكه تیمش با حضور بازیكنان جوان به پیروزی رسید به والیبال ایران تبریك گفت در صورتی كه باید معذرت‌خواهی می‌كرد. آن هم به این دلیل كه این مربی به اجبار به بازیكنان جوانش میدان داد. بازی سوم مقابل لهستان از معنوی‌نژاد استفاده كرد و در 8 ست قبلی از این بازیكن یا بازیكنانی مانند فرهاد سال‌افزون استفاده نكرده بود.
این كارشناس والیبال در ادامه گفت: اعتقاد من این است كه كولاكوویچ چندان هم به جوان‌گرایی توجه نداد، كه البته این رفتارش كاملا طبیعی است. قرارداد كولاكوویچ دو ساله است.شاید اگر قراردادش چهارساله بود كمتر به نتیجه‌گرایی توجه می‌كرد و با اختیار به جوانان میدان می‌داد.
مظفری افزود: دیدگاه من این است كه والیبال ایران پتانسیل پوست‌اندازی دارد. هرچند بهتر است كه این موضوع به صورت قطره‌چكانی انجام شود. ما بازیكنان جوان ارزشمند زیادی داریم. تفاوت بازیكنانی مانند فرهاد سال‌افزون یا جواد معنوی‌نژاد با بازیكنان اصلی چندان زیاد نیست. حتی در سه بازی تهران می‌شد از مسعود غلامی استفاده كرد یا از فرهادسال‌افزون به جز امتیاز دفاع هم استفاده می‌شد. این یعنی توجهش به جوان‌ها نیست.
وی تصریح كرد: از بعد فنی باید بگویم كه والیبال ما نسبت به لیگ جهانی 2016 یك تفاوت فنی عمده داشت و این استفاده از پایپ است. موضوعی كه بخش عمده آن یه تفكر سعید معروف برمی‌گردد. چه برای عبادی‌پور و چه برای دیگر دریافت كننده‌ها این سیستم جواب داد.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: تیم ما هنوز در دفاع كناری با مشكل مواجه است و نیاز دارد كه بهبود پیدا كند. به نظر من در بدنسازی بازیكنانی مانند عبادی‌پور ، قائمی و بازیكنانی كه در دفاع شركت می‌كنند باید برنامه‌ریزی متفاوتی انجام شود تا در پرش درجا بهتر عمل كنند. ما نمی‌توانیم وظیفه و فضای دفاع روی تور را تنها به مدافعان وسط و توپ‌گیری لیبرو بسپاریم. باید این مشكل هم تا حد توان رفع شود.
وی خاطر نشان كرد: تیم‌های امسال نتایج پرفراز و نشیبی می‌گیرند و این نشان از این دارد كه همه برای چهار سال بعد برنامه ریزی كرده اند. تیم‌هایی مانند امریكا و روسیه و .... تیم‌هایی كه با علاقه و با شتاب در این لیگ جهانی به دنبال نتیجه گرایی هستند را تیم‌هایی تشكیل می‌دهند كه مربیان خود را عوض كرده اند و امسال مربیان جدیدی را روی نیمكت دارند. مانند تیم ملی بلژیك، لهستان، ایران و ... .
مظفری درباره انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اظهار داشت: اگر داورزنی قصد ندارد به والیبال برگردد و به دنبال مدیریت ورزش در سطح كلان هستند، بهتر است جوانانی مانند محمود افشاردوست یا بهنام محمودی را حمایت كنند تا یكی از این دو نفر سكان‌دار هدایت والیبال را بر عهده بگیرند تا والیبال از مدیریت افراد غیر والیبالی در این رشته در امان بماند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران