Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:46:44 GMT

شاخص‌ترین وقف سال جاری رقم خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۸۳۹۰

پرویز اذکایی، 14 هزار جلد کتاب به ارزش بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان را وقف کتابخانه مرکزی همدان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام علی حسینی گفت: در سالجاری شاخص‌ترین وقف استان توسط دکتر پرویز اذکایی، صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وقف 14 هزار جلد کتاب توسط دکتر اذکایی برای کتابخانه مرکزی همدان شاخص‌ترین وقف امسال است که ارزش آن بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر پرویز اذکایی، نویسنده، ادیب و چهره ماندگار همدان به سال 1318 خورشیدی در همدان متولد شده است.

وی تحصیلات خود را در شهر همدان و تهران و سپس در دانشگاه منچستر (انگلستان) طی کرد، مطالعات وی به طور عمده در تاریخ و فلسفه بوده است. این استاد برجسته در رشته‌های کتابشناسی، رجال‌شناسی و تاریخ علم دارای تألیفات فراوان است.

بیش از 400 عنوان اثر از سوی وی تالیف شده، که عبارت از 40 کتاب و 70 رسالهٔ علمی، و مابقی گفتارهای بلند و کوتاه در دایرة‌المعارف‌ها و نشریات معتبر داخلی و خارجی است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • حکیم یا بردپیت؟
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت