Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:05:56 GMT

توسعه فضای سبز در شورابیل انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۸۴۳۱

توسعه فضای سبز در شورابیل انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجتبی لاله افزود: از 15 فروردین امسال تاکنون اهتمام جدی در کاشت و غرس گونه های متنوعی از درختان و گل ها در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در راستای گسترش فضای سبز و بالا بردن سرانه سبزینگی با رویکرد ایجاد محیط با نشاط صورت گرفته است .

وی منطقه نمونه گردشگری شورابیل را یکی از عناصر با ارزش اردبیل دانست و گفت: با توجه به تأکیدات شهردار اردبیل در راستای گسترش پروژه های عمرانی و خدماتی با رویکرد سلامت محوری سعی کردیم تا فضاهای با نشاط و سرزنده در این مکان ایجاد کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3200 اصله از انواع درخت متناسب با اقلیم اردبیل و 34000 بوته ترون به طول 2کیلومتر دور تا دور رینگ دریاچه انجام تا این لحظه کاشت و غرس وپذیرفته شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 4 هکتار از فضاهای سبز هم لکه گیری، ترمیم و کاشت شده است .

به گفته وی تا پایان امسال سرانه فضای سبز منطقه نمونه گردشگری شورابیل را در حد قابل قبولی متناسب با استانداردهای سرانه سبز کشوری خواهیم برد بطوریکه در سالهای آینده بتوانیم شاهد شورابیلی سبز، سرزنده و با نشاط باشیم .

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از کاشت بیش از ۳ هزار درختچه پیروکانتا در ریفوژ میانی بلوار آیت الله خامنه‌ای خبر داد و گفت: روند کاشت و واکاری درختچه در سطح فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز شهری ادامه دار خواهد بود.

صالحی تاکید کرد: بازپیرایی و توسعه فضای سبز با تکیه بر اصلاح الگوی کاشت و استفاده از درختان و درختچه‌های مقاوم به کم آبی انجام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار اصله انواع نهال و گیاهان پوششی و پرچینی از شمال تا جنوب شهر کاشته شده که به صورت ویژه در برنامه حفظ و نگهداری قرار دارد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برای حفظ زیبایی و سرسبزی شهر، همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان ضروری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین