Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و برخی از معاونین به اتفاق فرمانده سپاه شاهرود و اعضا شورای محله اسلامی با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود از برخی خانه های نیازمندان این محله اسلامی بازدید نمودند.

در این بازدید که بعد از افطار انجام شد مسئولین با حضور در برخی منازل نیازمندان محله از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی گزارشی از روند برنامه ها و کارهای انجام شده ارائه نمودند.

لازم به ذکر است در هفته قبل نیز معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مسئولین در این محله اسلامی جلسه ای برگزار کردند و مشکلات این شهرک را بررسی نمودند.

محله اسلامی شهرک شهید بهشتی جزو محله های آسیب پذیر و حاشیه شهر شاهرود است که از سال 95 به همت کارگروه محله اسلامی سپاه جزو طرح محله اسلامی قرار گرفت و شورای محله اسلامی در این شهرک تشکیل و با نیازسنجی و ورود خودجوش مردم این شهرک و هدایت های شورای محله اسلامی با همکاری سپاه تاکنون برنامه ها و طرح های مختلفی انجام شده است و امیدواریم با حضور مسئولین و متولیان این امر ادامه دار شود.

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان در بازدیدی که از این شهرک داشتند مسئولین را شرمنده در مقابل مردم بیان کرده و از دست اندرکاران و متولیان شهرستان خواستند این شهرک را دریابند.

خاطر نشان می شود در استان سمنان هشت محله اسلامی تعریف شده که دو محله اسلامی در شهرک شهید بهشتی و ولیعصر(عج) شاهرود قرار دارد که با تشکیل شورای محله اسلامی معضلات و مشکلات و آسیب های این دو محله اسلامی احصاء شده و در صدد برطرف نمودن آنها با حضور مسئولین شهرستانی و استانی پیگیری می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی