Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:22:24 GMT

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۸۸۸۷

گفت‌وگوی ایسنا با مادر معروف‌ترین نجات‌یافته حادثه تروریستی مجلس، روحانی که حیوانات را می‌نوازد، آغاز ثبت نام داوطلبان مدرس آموزش خانواده از امروز، شکل‌گیری حاشیه‌ای جدید در جنوب تهران و ۱۵۰۰ پست بلاتصدی در شهرداری تهران/هیچ ناامنی در خط هفت مترو وجود ندارد از مهمترین خبرهای امروز اجتماعی ایسنا در روز سه‌شنبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا امروز بیش از ۵۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از مهمترین آن‌ها در ادامه می‌آید:

گفت‌وگوی ایسنا با مادر معروف‌ترین نجات‌یافته حادثه تروریستی مجلس

عماد اسماعیل نژاد بدون شک معروف‌ترین نجات یافته حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی است. خبرنگار ایسنا در گفتگویی با مادر این کودک به جزئیات علت حضور در آنان در مجلس شورای اسلامی، بیماری این کودک و روند درمان بیماری پرداخته است.

کمیل نظافتی از تیمار حیوانات آسیب‌دیده می‌گوید

روحانی که حیوانات را می‌نوازد

حجت الاسلام کمیل نظافتی فعال محیط زیستی است که هفته گذشته در مراسم ملی جایزه ملی محیط زیست به دلیل تیمار سگ‌های شهر آمل و ایجاد نقاهتگاه و پناهگاه برای آن‌ها مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی در گفتگو با خبرنگار سرویس محیط ریست ایسنا گفت: نزدیک به یک سال است که گروهی تحت عنوان «گروه مهر» را با هدف حمایت از حیوانات در شهر آمل تشکیل داده‌ایم و سگ‌های بیمار و یا تصادف کرده را از سطح شهر جمع‌آوری و آن‌ها را برای درمان به کلینیکی که با آن قرارداد بسته‌ایم، منتقل می کنیم همچنین نقاهتگاهی را برای ادامه مراحل درمان این حیوانات آسیب‌دیده ساخته‌ایم تا از سگ‌های آسیب دیده در این مکان مراقبت کنیم.

آغاز ثبت نام داوطلبان " مدرس آموزش خانواده" از امروز

نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از جذب ۱۲۸۰ مدرس آموزش خانواده خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان از امروز شروع شده است.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۵ هزار مدرس آموزش خانواده داشتیم که اکنون شمار آنها به ۷۰۰۰ هزار نفر رسیده است عنوان کرد: درخواست هایی از استان ها وجود داشت و برای جذب مدرس اقدام کردیم. شیوه نامه مربوط به استان ها ارسال شده و ثبت نام از امروز از طریق سامانه familyeducation.Ir شروع شده است و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد. داوطلبان، همکاران رسمی و پیمانی و اعضای هیات علمی دانشگاهها هستند و۵۰ هزار تومان بابت ثبت نام دریافت می شود.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

کمبود معلم و تجهیزات ورزشی در مدارس/وجود دانش‌آموز «تنبل» ناشی از ضعف سیستم آموزشی است

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد عالی ورزش دانش‌آموزی با اشاره به افزایش ساعات درس تربیت ‌بدنی در مدارس، گفت‌: از جمله مشکلات ما در حوزه تربیت ‌بدنی مدارس کمبود مربیان تربیت ‌بدنی متخصص است که باید در جهت رفع آن گام برداریم، چرا که حضور مربی متخصص به عنوان معلمان ورزش می‌تواند در جهت شناسایی استعدادها و رشد آن اهمیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی یکی دیگر از مشکلات ورزش مدارس را کمبود امکانات ورزشی دانست و افزود: در این زمینه هر چند کارهای خوبی صورت گرفته است، اما باید بیشتر از اینها در این زمینه سرمایه‌گذاری گذاری شود. اگر بخواهیم ورزش قهرمانی در کشور توسعه پیدا کند باید این کار از مدارس آغاز کنیم.

مدیرعامل جمعیت امام علی(ع) خبر داد

شکل‌گیری حاشیه‌ای جدید در جنوب تهران/ «فقر»، با یک کیسه آذوقه رفع نمی‌شود

زهرا رحیمی، مدیر عامل جمعیت امام علی (ع) از برگزاری هجدهمین سال اجرای طرح«کوچه گردان عاشق» خبر داد.

وی گفت: گفت: سال جاری هجدهمین سال اجرای طرح«کوچه گردان عاشق» است طرحی که برای نشان دادن ابعاد مختلف فقر در جامعه ایران و البته در دو سال اخیر در خارج از کشور هم به طور خودجوش اجرا می شود؛ این طرح سال گذشته در کمپ آوارگان جنگی ساکن در کردستان عراق برگزار شد و امسال نیز برای نخستین بار با همت و حمایت برخی از مردم کشور سوریه، این طرح برای آوارگان جنگی سوریه نیز گزار می شود.

باز هم پای بیمه‌ها در میان است...

وقتی "مطالبات" بیمارستان‌ها، گریبان هموفیلی‌ها را هم گرفت

دکتر راضیه حنطوش‌زاده کارشناس هموفیلی اداره بیماران خاص وزارت بهداشت بااشاره به مشکلات بیماران هموفیلی در زمینه دسترسی به دارو، گفت: گاهی به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی توسط بیمه‌ها، خریداری دارو به موقع انجام نمی‌شود البته خوشبختانه در سال جاری مشکلات تامین داروی بیماران هموفیلی،‌ کمتر شده است.

در جلسه سیصد و پنجاه و دوم شورای شهر بیان شد

از استخدام‌های فله‌ای در مترو تا پرسنلی که صندلی برای نشستن ندارند

علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز صبح امروز در جلسه سیصد و پنجاه و دوم شورای شهر در واکنش به گزارش معاون شهردار در خصوص استخدام‌های مترو با بیان اینکه بر اساس قانون باید شهرداری سالانه چهار درصد تعدیل نیرو داشته باشد گفت: به نظر می‌رسد در بحث استخدام‌ها باید کمیته‌ای تشکیل شود تا صحت و سقم آن مشخص شود و مشخص شود چه کسانی استخدام شده‌اند و در چه شرکت و سازمان‌هایی به کار گرفته شده‌اند؟.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران:

۱۵۰۰ پست بلاتصدی در شهرداری تهران/هیچ نا امنی در خط هفت مترو وجود ندارد

تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به افزایش ۲ درصدی نیروی انسانی شهرداری تهران ظرف ۱۲ سال گذشته گفت: امروز ۵۵ هزار و ۵۹۴ نفر در مجموعه شهرداری تهران مشغول به کار هستند.

وی همچنین با اشاره به برخی انتقادات در خصوص خط هفت مترو با بیان اینکه خط هفت تمام استانداردهای بین‌المللی فنی را با امکانات پیشرفته دارا است، گفت: هیچ ناامنی در خط هفت مترو وجود ندارد و ایستگاه‌های افتتاح نشده نیز در مرحله نازک کاری و نصب تجهیزات الکترونیک و پله برقی هستند.

به گزارش ایسنا، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

گفت‌وگوی ایسنا با مادر معروف‌ترین نجات‌یافته حادثه تروریستی مجلس

سفیدی مو در جوانی را جدی بگیرید

ساعات کلاس‌های فوق برنامه «مدارس هیات امنایی» اعلام شد

آغاز ثبت نام داوطلبان " مدرس آموزش خانواده" از امروز

شکل‌گیری حاشیه‌ای جدید در جنوب تهران/ «فقر»، با یک کیسه آذوقه رفع نمی‌شود

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مردم ایران به قانون مداری و رعایت قانون معروف هستند و فقط تعداد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی توجهی می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: از امروز پلیس تهران و سایر استان‌ها به درخواست مردم مؤمن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند، برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که به هشدارهای قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند و نسبت به آنها اقدام قانونی انجام می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز جرایم تهران ۱۹ درصد کاهش داشته است، افزود: در نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد از مردم نسبت به حضور به موقع پلیس برای کاهش جرایم اعلام رضایت کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از مردم انتظار داریم که مانند ایام نوروز در حوزه مأموریتی رعایت حجاب و عفاف با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند تا نیازی به اقدام پلیسی و دستگاه قضائی نباشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلف با جرم متفاوت است و کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم می‌شود، افزود: کشف حجاب قانون‌شکنی است و پلیس بر اساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6076588

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش ساعات کار در ایستگاه آخر
  • جهان امروز نیازمند انجام کارهای عالی در حوزه طنز و کمدی است
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود
  • طنز امروز راه‌های تازه‌ای را برای اثرگذاری پیدا کرده است
  • فال شمع روزانه امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • طنز امروز راه‌های تازه‌ای برای اثرگذاری پیدا کرده است
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد