Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر در این استان ۳ هزار و ۴۴۱ یتیم وجود دارد گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۳ نفر حامی این ایتام در استان هستند.

احمد رفیعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجنداظهار داشت: 75 پایگاه حامی‌یابی در شب‌های قدر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد پایگاه 71 پایگاه در استان و 4 پایگاه در جشن‌های رمضان در تهران و مشهد برپا می‌شودافزود: 13 پایگاه نیز در مرکز استان خراسان جنوبی مستقرخواهد بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان 80 حامی برای 227 یتیم در استان جذب شدند و از امشب که مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان و شب لیالی قدر است پایگاه‌های حامی‌یابی در استان برپا می‌شود.

رفیعی افزود: مردم و خیران می‌توانندبا مراجعه به پایگاه‌های حامی‌یابی و یا اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی و تکمیل فرم و اعلام همکاری در طرح‌ها تعهد به مدت یک سال و یا بیشتر را انتخاب کردهو حمایت یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در استان خراسان جنوبی 3 هزار و 441 یتیم وجود دارد و تعداد حامیان طبق آخرین آمار 18 هزار و 933 حامی هستند که این آمار در بخش طرح اکرام استو تعداد فرزندان محسنین 3 هزار و 541 نفر است که حامیان آنها 3 هزار و 954 حامی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اهداف طرح‌های اکرام گفت: از جمله اهداف ما در طرح اکرام رعایت عزت نفس، کرامت انسانی، تقویت حس همدلی و همراهی، ترویج سنت حسنه ایتام، ایجاد مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

رفیعی با اشاره به طرح محسنین افزود: بسترسازی در زمینه ریشه‌کنی فقر در جامعه، کاهش آلام روحی خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان از اهداف این طرح است.

وی بیان کرد: درحال حاضر 2 هزار بیمار صعب العلاج و پرهزینه در خراسان جنوبی وجود دارد که از همه مردم روزه‌دار و خیر خراسان جنوبی دعوت می‌شود در این شب‌های پر فضیلت با مراجعه به پایگاه‌های حامی‌یابی نسبت به کمک به ایتام و نیازمندان تحتحمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبیافزود: طرح شفا، طرح کوثر و طرح رضوان از دیگر طرح‌هایی است که در کمیته امداد دنبال می‌شود و مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 4944944955 بانک ملت واریز کنند.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این زمینه ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر زیرحمایت نیکوکاران قرار دارند.

رضا مهرافروز افزود: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

 پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان هفته اکرام ایتام است.

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی