Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیره‌نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران صبح روز شنبه ۲۷ خردادماه ۹۶ با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک در کارگزاری بانک ملی ایران به صورت نمادین و به صورت همزمان در ۱۰۱ شعبه منتخب بانک ملی ایران به مدت پنج روز آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، پذیره‌نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با سقف ظرفیت ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود و پس از ثبت صندوق، فعالیت خود را به صورت روزانه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه‌گذاران می‌توانند با اهداف بلند، میان و کوتاه‌مدت به سرمایه‌گذاری در این صندوق بپردازند. بهای هر واحد پذیره‌نویسی ۱۰۰ هزار تومان است.

این صندوق برای نخستین‌بار در بانک ملی ایران شکل می‌گیرد و این بانک، ضمانت صندوق را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از  مراسم واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد:  باشگاه پرسپولیس از امروز به بعد باشگاه دولتی نیست و  قطعا این باشگاه خصوصی می‌تواند  در بحث درآمدزایی و اقتصادی نسبت به گذشته قدم‌های جدیدتری بردارد و شاید با بروکراسی کمتری برخوردار باشد. ما تا به امروز که باشگاه دولتی بودیم در  خیلی از مذاکرات اقتصادی دستمان بسته بود و یکسری  قوانین و مقرراتی مشمول شرکت‌های دولتی از جمله شرکت پرسپولیس بود که این‌ها کار‌های ما را زمان بر می‌کرد.  

او افزود: ۱۰ درصد نقدی را بانک‌ها روز گذشته واریز کردند. بحث اینکه نقدی و یا فروش سهام برای رد دیون باشد در مالکیت باشگاه اثر گذار نیست. پس چه بهتر که این بدهی برای رد دیون باشد.   این ۶ بانک به توافقاتی رسیدند  که هر کدام  از این بانک ها، اعضای هیئت مدیره را مشخص کنند. اگر آنها  پایه کار  باشند به طور حتم روز‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود. باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار هست و تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام در سال ۱۴۰۰ به ۲ باشگاه دادند برابر بوده است.   اقساط وام‌ها و بدهی‌های  ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود و مشکلی در این باره نداریم. وام ۲/۵ میلیون دلار ما هم وام قرض الحسنه هست که ما تلاش می‌کنیم با همکاری سهامداران بانکی بتوانیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که آن ۳/۵ میلیون دلاری که در‌ ای اف سی  داریم ۲/۵ میلیون دلار را با بدهی که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.  

حدادی گفت: اگر قرار باشد تمدیدی با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صورت بگیرد هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند انجام می‌دهند و تعهدات مالی چه به بازیکنان و چه به سایرین باید انجام شود و فقط نکته این است که ما تغییرات مدیریتی خواهیم داشت یا نه! من فکر می‌کنم با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه به پایان سال مالی  باشگاه و فصل فوتبالی وجود دارد، تغییر مدیریتی  بعد از این فصل رقم بخورد با توجه به حساسیتی که این روز‌ها  در رقابت‌ها وجود دارد به نظرم می‌تواند اثر بهتری داشته باشد.  

او درباره اینکه قرارداد اوسمار سرمربی پرسپولیس به کجا رسید، گفت: درویش با این مربی و مدیربرنامه اش صحبت کرده است و ان شا الله در روز‌های آینده نهایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان