Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@12:14:38 GMT

شب های قدر فرصت طلایی برای تعیین سرنوشت است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۹۷۹۲

صدای ایران - استاد اخلاق حوزه گفت: در این شب سوء سابقه های بین خود و خالق خویش را اصلاح کنید؛ اصلاح خود و توبه بهترین اعمال است.
به گزارش صدای حوزه ، آیت الله محمد علی ناصری در جمع اقشار مختلف مردم در باب فضیلت شب های قدر ماه رمضان اظهار کرد: در طول سال شبی با عظمت تر و با احترام تر از شب قدر نیست.

وی با بیان اینکه از معصوم سوال شد کدام یک از شب های 19 و 21 و 23 شب قدر است و ما بیشتر احیا بگیریم، معصوم بر هر دو شب 21 و 23 تاکید کردند و گفته اند چه می شود که بنده خدایی در هر دو شب عمل صالح انجام دهد و بندگی بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد اخلاق تصریح کرد: در این شب سوء سابقه های بین خود و خالق خویش را اصلاح کنید؛ اصلاح خود و توبه بهترین اعمال است.

وی ادامه داد: برای هر سه شب اعمال مخصوصه ای آورده اند؛ اما هدف اصلی از انجام این اعمال، اصلاح بین خود و خالق است.

آیت الله ناصری افزود: روح انسان باید دراین شب به همراه جسم او پاک شود تا لایق خدایی شدن شود، ماه رمضان مقدمه ای برای اصلاح جسم و روح است،

وی عنوان کرد: خداوند دراین شب بی اندازه می بخشد و عفو می کند، شب های قدر فرصت طلایی برای تعیین سرنوشت است، از نکات قابل ذکر این است که خداوند طبق روایتی از معصوم علاوه بر بخشش فرد ، پدر و مادر فرد را هم دراین شب می بخشد.

استاد اخلاق حوزه خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم دیگر از اعمال شب های قدر، لعن بر قاتل امیر المومنین است؛ نگویید که لعن ما چه فایده ای دارد، چرا که به روح آن ملعون می رسد .

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت عجیب راننده نیسان آبی (فیلم) ابتکار یک ایرانی ؛ تبدیل نیسان آبی به تریلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!