Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید خالق سجادی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ، گفت : وجود فضای مجازی به عنوان یکی از سرگرمی های دانش آموزان و جوانان قابل انکار نیست و باید به درستی توسط افراد کارشناس آسیب شناسی شود.
وی از معلمان و خانواده ها خواست آسیب های استفاده نادرست از فضای مجازی را برای دانش آموزان بیان و برای اوقات فراغت آنان برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجادی گفت : یکی از راههای استفاده درست از فضای مجازی ، افزایش سواد رسانه ای است که باید در برنامه ریزی برای اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار بهشهر همچنین با تاکید بر شناساندن درست ظرفیت های گردشگری شهرستان در مناطق شهری و روستایی ، افزود : باید تابستان فصلی برای جذب گردشگر در این شهرستان باشد و آموزش و پرورش هم از ظرفیت های مختلف فرهنگی خود برای فرهنگ سازی در این حوزه استفاده کند.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر هم با اشاره به حضور کمرنگ شهرداری و شورای شهر بهشهر در برنامه های بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان ، گفت : با وجود پشتکار و تلاش شهرداری و شورای شهر رستمکلا و خلیلشهر برای برگزاری برنامه های هفته معلم امسال، متاسفانه شهرداری و شورای شهر بهشهر اقبال خوبی برای حضور و مشارکت در برنامه های هفته معلم بهشهر نشان ندادند.
قربانعلی اصغری همچنین با اشاره به اینکه فضاهای دارای کاربری تجاری در آموزش و پرورش به تجاری تبدیل شود، افزود: این مساله با قوت در دست اقدام است.
وی افزود: همچنین توجه به المپیاد علمی، ثبت نام دانش آموزان و جابه جایی و ادغام برخی از مدارس روستایی که دارای دانش آموز زیر حد نصاب هستند ، باید با برنامه ریزی منسجم اجرایی شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم

مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی آماری از میزان بازدید برنامه‌‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم، یک میلیارد و نیم بازدید از این محتواها ثبت شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم