Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@03:00:15 GMT

نقل مکان همسر و " ته تغاری" ترامپ به کاخ سفید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۰۰۹۵

به گزارش شریان نیوز،ملانیا و بارون ترامپ همسر و فرزند کوچک دونالد ترامپ 5 ماه پس از راه یابی ترامپ به کاخ سفید به اقامتگاه رسمی رییس جمهور آمریکا نقل مکان کردند.


به گزارشعصر ایرانبه نقل از وب سایت روزنامه"یو اس ای تودی" آمریکا، همسر و فرزند 11 ساله ترامپ از زمان ریاست جمهوری او در " پنت هاوس" برج ترامپ در منهتن نیویورک اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارون و ملانیا آخر هفته گذشته را در باشگاه گلف ترامپ در "بد مینستر" نیوجرسی بودند و از آنجا به همراه رییس جمهور به کاخ سفید وارد شدند. آنها اواخر وقت روز یکشنبه وارد واشنگتن شدند و نخستین شب اقامت رسمی و دایمی خود در کاخ سفید را برگزار کردند.

رسیدن خانواده ترامپ به کاخ سفید


ملانیا ترامپ با گذاشتن یک عکس از پنجره اتاق محل اقامتش در کاخ سفید ضمن اعلام خبر نقل مکانش به کاخ سفید ابراز امیدواری کرده که در ماه ها و سال های پیش رو اوقات خوب و خاطره انگیزی را در این مکان تجربه کند.

پست توییتری ملانیا ترامپ و عکس از پنجره اتاق کاخ سفید


گفتنی است دیروز و به همراه حضور ملانیا و بارون در کاخ سفید، پدر زن و مادر زن ترامپ هم مهمان ویژه کاخ سفید بودند و به خانواده دخترشان پیوستند. "ویکتور ناوس" و "آمالیجا ناوس" که در نیویورک به همراه ملانیا و بارون زندگی می کردند نیز دیروز در نخستین روز نقل مکان دختر و نوه شان به کاخ سفید ، به آنها پیوستند. انتظار نمی رود پدر زن و مادر زن ترامپ هم برای همیشه در کاخ سفید زندگی کنند. این زوج بیشتر در ویلا و باشگاه گلف ترامپ در "پالم بیچ" فلوریدا دیده می شوند.

پدر زن و مادر زن ترامپ در محوطه چمن کاخ سفید


خانواده ترامپ در اوایل تحویل کاخ سفید از سوی رییس جمهور جدید گفته بودند به دلیل مدرسه بارون، ملانیا و فرزند کوچک ترامپ ممکن است با چند ماه تاخیر و پس از پایان مدرسه بارون به کاخ سفید نقل مکان کنند.

ماه گذشته ملانیا ترامپ اعلام کرده بود سال آینده تحصیلی پسرش را در یک مدرسه خصوصی در 20 مایلی کاخ سفید (در مریلند) ثبت نام کرده است. بارون قرار است کلاس ششم تا دوازدهم را در مدرسه مسیحی خصوصی "سنت اندروز" با شهریه 40 هزار دلار سالانه تحصیل کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903589

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد