Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@20:16:47 GMT

مصاحبه فدراسیون جهانی بسکتبال با بازیکن دو رگه ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۰۱۸۷

مصاحبه فدراسیون جهانی بسکتبال با بازیکن دو رگه ایرانی

به گزارش وانانیوز، نوید نیکتاش که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده و در حال حاضر با تیم ملی درچین به سر می‌برد، مورد توجه سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته و مصاحبه‌ای را انجام داده است.
نیکتاش بازیکن ایرانی فرانسوی که در تیمی باشگاهی در لندن بازی می‌کند، حالا به تیم ملی بسکتبال ایران آمده است.این بازیکن 26 ساله با 2 متر و 3 سانتی‌متر قد اخیراً با تیم ملی ایران سفری به چین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا این شانس را دارد که با تیم ملی ایران در کاپ آسیا که 8 تا 20 آگوست برگزار می‌شود، شرکت کند.
او می‌گوید: احساس غیر قابل باوری از بازی در تیم ملی دارم. همیشه می‌خواستم برای تیم ملی بازی کنم و حالا اینجا با تیم ملی تمرین می‌کنم و در حال سفر هستیم. تمام تلاشم را در تمرینات می‌کنم تا خودم را به مربی و هم تیمی‌هایم نشان دهم.
نیکتاش که از غرب اروپا آمده، مورد توجه بسکتبال ایران است.
وی ادامه می‌دهد: بازیکن جوانی هستم و می‌خواهم بهترین تلاشم را کنم و برای تیم ملی بازی کنم. دوست دارم با تیم ملی در فینال کاپ آسیا به میدان بروم. البته این به آن بستگی دارد که بتوانم خودم را در تورنمنت چین نشان دهم.
او در حال حاضر همه چیز را در مورد تیم ملی و لیگ ایران می‌داند: « من همیشه لیگ ایران را دنبال می‌کنم و با تمام دانشی که از بسکتبال داشتم به ایران آمدم. ایران لیگ بسیار خوبی همراه با تینم ملی قدرتمند دارد. بازیکنانی بزرگ در کنار مربی بزرگ یعنی مهران حاتمی. ایران یکی از بهترین تیم‌ها را در آسیا دارد.
این بازیکن که فارسی را به زحمت صحبت می‌کند در حال حاضر یک فرصت بزرگ در اختیار دارد. چندین تیم خواهان او بوده‌اند و خودش هم دوست دارد لیگ ایران را تجربه کند.
او در مورد بازی در لیگ ایران می‌گوید: « چرا که نه. همان طور که قبلا گفتم در حال حاضر بازیکن آزاد هستم. از وضعیت لیگ ایران آگاه هستم و اگر پیشنهاد خوبی شود، تصمیم برای بازی آسان خواهد بود.
انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی بانوان ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.   تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.   هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت تیم هاکی روی یخ پسران کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل تیم کویت به پیروزی رسید.   بوکس جوانان و امید آسیا؛ فضلی با برتری آغاز کرد بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم تیم جوانان ایران، کار خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با بُرد مقتدرانه آغاز کرد.   تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند تنیسور‌های برتر در ادامه رقابت‌های تور جهانی جوانان، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.   دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد مهدی هفت چشمه، پرتابگر جوان کشورمان مدال نقره ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.   نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید روز سوم از دور برگشت مرحله نخست گروهی مسابقات لیگ بسکتبال امید آقایان ایران برگزار شد.   حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا بودند که نتوانستند صاحب سهمیه بازی‌های ۲۰۲۴ شوند.   پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.   سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد سید بندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اعلام شد و تیم ایران در یکی از سرگروه‌ها معرفی شد.   نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.              

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد