Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@22:57:26 GMT

انصاري‌فرد: چرا عاشق کي‌روش شده‌ايم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۰۸۲۳

خبرگزاري آريا - مهاجم شماره 10 ايران را مي‌توان نماد تلاش و صرف کردن فعل خواستن قلمداد کرد، مساله اي که باعث شده تا او اکنون در يکي از برترين تيم‌هاي اروپايي حضور داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه"، کريم انصاريفرد، مهاجم ايراني تيم المپياکوس با توجه ويژه اين باشگاه همراه شده است و آنها صعود تيم ملي به جام جهاني را به ملي‌پوش خود تبريک گفته و برايش آرزوي موفقيت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاريفرد که با تلاش بالا طي دو سال اخير توانسته اکنون مجوز حضور در غول يونان را کسب کند و اکنون مهاجم اول المپياکوس محسوب مي‌شوند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرايط تيم ملي و همچنين دليل اين عشق و علاقه شگفت‌انگيز به تيم ملي در بين بازيکنان که کاملا قابل لمس است صحبت کرد که در ادامه مي‌خوانيد.


مطمئن بودم مهدي گل مي‌زند

وقتي تيم براي حضور در زمين حاضر مي‌شد به مهدي طارمي گفتم گل مي‌زني. مطمئن بودم مهدي طارمي گل مي‌زند و واقعا از اينکه او موفق شد خوشحال شدم. در تيم ملي به هيچ عنوان رقيب مهم نيست و همه ما از موفقيت تيم خوشحال مي‌شويم. همه ما هشتاد ميليون نفر براي پرچم ايران مي‌جنگيم و هر کس به سهم خود به دنبال موفقيت است. اينکه من از گلزني مهدي طارمي خوشحال شدم و صادقانه شادي کردم به خاطر موفقيت پرچم کشورم بوده و البته نقش کارلوس کي‌روش و روحيه خاص او و فضايي که به تيم حاکم کرده نبايد به سادگي گذشت.


با صعود به جام جهاني همه‌ي ايران سود مي‌کند

صعود به رقابت مهمي مثل جام جهاني روي تمام ارکان يک کشور تاثيرگذار است. وقتي تيم ملي به جام جهاني رفت سودش به همه مي‌رسد. از رسانه‌ها تا بازيکنان، فدراسيون و بخش‌هاي سياسي و فرهنگي و ... کشور. در خصوص روحيه جنگندگي بين تمام ارکان تيم هم مگر مي‌توان پيراهن تيم ملي را پوشيد و نسبت به آن عرق نداشت. مثل اين است که جنگي شکل بگيرد و بقيه بنشينند. بايد براي موفقيت کشورت در اين لحظه از جانت بگذري و هيچ کس نمي‌تواند خود را فارغ از اين بداند. طبيعتا تمام بازيکنان اين ذهنيت را دارند و چه من، چه رضا و چه ديگر بازيکنان تمام هدف‌شان موفقيت تيم ملي است.


بيست گل را دوبرابر کن

واقعا چه زماني که بازي کنم و چه روي نيمکت باشم موفقيت تيم ملي اولويتم بوده است. وقتي سردار گل زد از ته دل شاد شدم و اصلا هم نمايشي نبود. احساس واقعي دلم بود و اين مساله درست است که هر بازيکني دوست دارد خودش بازي کند و گل بزند و تاثير بيشتري داشته باشد. اما اگر نشد فقط بايد تلاش کرد . يعني اگر در يک فصل 20 گل مي زني آن را تبديل به 40 گل وبيشتر کني. کار ديگري نمي شود کرد فقط کار و تلاش .


الگويم کريستين رونالدو است چون...

هر وقت بحث بين بازيکنان مي‌شود من طرفدار رونالدو هستم. بازيکني که همه چيز را با تمرين و تلاش به دست آورد. اگر او بهترين کاشته زن است بر پايه تمرين بوده و مادرزادي نبوده است. اگر در دريبل موفق است بر پايه همين است و تغذيه و همه چيز خود را بر اساس زحمت و تلاش و تمرين قرار داده است. من هم هميشه تلاش مي‌کنم به بهترين اتفاقات برسم و الگوي خودم را رونالدو قرار داده ام. با خوردن و خوابيدن و انتظار شانس را کشيدن چيزي به دست نمي‌آيد. قانون طبيعت همين است و شايد يک روز هم نتيجه تلاشي که داشتي را به دست نياوري اما در دراز مدت و در زمان معين شده در نهايت سود تلاشي که به کار گرفتي را به دست مي‌آوري.


يک ثانيه يا 90 دقيقه فرقي ندارد

من نمي‌توانم پيش‌بيني کنم اگر بيش از اين در بازي‌هاي اخير به من فرصت مي‌رسيد مي‌توانستم عملکرد بهتري داشته باشم يا خير. شايد بهتر بودم و شايد نه. اکنون تمام ذهن ما درگير دو بازي پاياني است و صد در صد به دنبال شش امتياز جدال برابر کره جنوبي و سوريه نيز هستيم. من هميشه روي اين تمرکز مي‌کنم که چه 1 ثانيه و چه 90 دقيقه فرصت داشتم از آن استفاده کنم و مثمرثمر باشم. هر چه در توانم بوده را به کار مي‌گيرم و شايد هم اگر از من بيشتر استفاده مي شد بهتر هم کار مي کردم اگرچه ناراضي هم نيستم و در نتيجه بازي قطر تاثيرگذار بودم .


راز شادي داخل نشست خبري و آبپاشي کي‌روش

اينکه چرا از جمع بازيکنان ما 4 نفر به نشست خبري رفتيم و با بطري روي آقاي کي‌روش آب پاشيديم به خاطر رابطه خوبي بود که با ايشان داريم. اشکان اکنون 4-5 سال است که در تيم ملي است و ما نيز حدود 6 سال است که با ايشان کار مي‌کنيم. ايشان در زمان کار خيلي جدي است و حتي با خانواده و پدر و مادر خود هم شوخي ندارد. با يک حرکت اشتباه شما را کنار مي‌گذارد اما او انسان بزرگي است و در بيرون از زمين يک دوست بزرگ براي بازيکنان است. ما کاملا رفتار مناسب او را با خودمان احساس و درک مي‌کنيم. از خودگذشتگي او براي بازيکنان و اينکه به عنوان ابزار به بازيکن نگاه نمي‌کند و به دنبال اين است تا در سلامت کامل و آرامش آنها را در اختيار داشته باشد باعث مي‌شود براي او از جان مايه بگذاريم. هيچ دروغ و سياه بازي در رفتار او ديده نمي‌شود و خيلي خوشحاليم که در کنار او کار مي‌کنيم.


کي روش سياه باز نيست

شما ببينيد کي روش اين همه دعوا کرد و حرف و حديث شکل گرفت آيا او به خاطر پول اين کار را کرد و يا گفت حق و حقوقم؟ کليدواژه تمام حرف‌هايش تيم ملي، فوتبال ايران، بازيکنان، کمپ تمرين، بازي تدارکاتي و ... بوده است. اين که ببينيم او همه چيز را براي ما مي‌خواهد باعث مي‌شود از جان و دل مايه بگذاريم. وقتي خودش را جلوي رسانه و مردم و روسا سيبل مي‌کند تا بازيکنان تيم ملي براي موفقيت به امکانات مدنظر برسند باعث مي‌شود تمام تلاش خود را انجام دهيم. اين براي ما خيلي مهم است و نمي‌توان از آن گذشت و روي آن قيمت گذاشت. وقتي تمرينات سخت را پشت سر مي‌گذاريم مي‌دانيم يک شيريني و موفقيت بزرگ انتظار ما را مي‌کشد. اين زجرهايي که مي‌کشيم مطمئنا نتيجه بزرگي خواهد داشت و او نه دروغ مي‌گويد و نه سياه بازي دارد و اين را به عينه ثابت کرده است. چيزي که ما به عنوان بازيکناني که از نزديک با او کار مي‌کنيم به خوبي درک مي‌کنيم. فکر کنم کمال کاميابي نيا در سه اردوي قبلي تيم ملي در کنار ما نبوده اما بعد از مصدوميتش کي روش فيزيوتراپ تيم ملي را مامور معالجه و زير نظر گرفتن شرايط او کرد. مسلم است که اين مساله باعث مي‌شود کمال لحظه شماري کند تا بعد از پايان مصدوميت بيايد و در زمين جان خود را بگذارد تا تيم ملي نتيجه بگيرد. اين مسائل براي بازيکنان خيلي مهم است.


هيچ کدام از مسوولان به رختکن ما نيامد

بعد از صعود به جام جهاني واقعا حس فوق العاده‌اي داشتيم. اما انتظار ما از مسوولان بيش از اين است. دوست داشتيم مسوولان رده بالا حداقل به رختکن بيايند و يک خسته نباشيد به تيم بگويند. قول و قرارهاي زيادي وجود داشت و از بازي دوستانه تا زمين تمرين و امکانات و ... که متاسفانه هيچ کدام از آنها عملي نشده است. تيم ملي به حمايت بيشتر براي موفقيت نياز دارد و ديگر نبايد فقط صعود به جام جهاني و حضور در آن براي ما مهم باشد و به اين مساله عادت کنيم. يک دقيقه در فوتبال مي‌تواند اتفاقات را کاملا تغيير دهد و بايد با آماده‌سازي و برنامه‌ريزي کامل در اين رقابت حاضر شويم. ژاپن را پيش از اين بهترين تيم در حال پيشرفت آسيا مي‌دانستيم اما اکنون ايران سال‌هاست در رده اول اين قاره قرار دارد و خوب نتيجه مي‌گيرد و بازي خوبي به نمايش مي‌گذارد. نبايد بگذاريم اين مساله به پايان برسد و دوباره زجر بکشيم و انتظار داشته باشيم کسي بيايد که فوتبال دوباره جان بگيرد. بايد از تيم ملي حمايت کرد تا بتوانيم در ادامه هم سربلند باشيم.


گفتگو: حميد ابراهيمي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!