Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@23:10:00 GMT

لاهوتی: نتایج بازی‌های دوستانه اصلاً مهم نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۱۰۲۳

لاهوتی: نتایج بازی‌های دوستانه اصلاً مهم نیست

به گزارش وانانیوز، احمد لاهوتی درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران و پیروزی در سه دیدار تدارکاتی برابر جوانان ترکیه اظهار داشت: شرایط بدی نداریم. جوانان ترکیه در هر بازی در ست اول نفرات اصلی خودش را وارد زمین می کند و فشار خوبی به تیم ما وارد می شود، اما در سایر ست ها بازیکنانش را به تناوب تغییر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم سرمربی ترکیه هم به دنبال محک زدن تمام بازیکنانش هست که ما هم همین کار را می کنیم.
وی ادامه داد: ای کاش شرایط به گونه ای بود که مربیان حداقل 3 ست از 5 ست را با بازیکنان اصلی خود بازی می کردند تا نقاط ضعف و قوت هر دو تیم بیشتر مشخص شود. در مجموع طبق روال گذشته صبح ها بدنسازی و عصرها بازی تدارکاتی داریم و قطعاً اردوی پرباری خواهد بود. امیدوارم در اسلوونی هم شرایط ما بهتر شود و تیم های قدرتمندی باشند که بتوانیم با آنها روبرو شویم تا ضعف و قوت تیم مان را شناسایی کنیم.
مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره گروه بندی رقابت ها جهانی، خاطرنشان کرد: همانطور که همه گفتند گروه بسیار سختی داریم. آرژانتین و ایتالیا و اوکراین تیم های خوبی هستند، اما ما شناخت خوبی از آنها داریم. امیدوارم ملی پوشان از نظر بدنی به اوج برسند تا بتوانند تمام توانمندی خود را نشان دهند تا نتیجه مناسبی هم بگیریم.
لاهوتی درخصوص اینکه گفته می شود جوانان ایران پس از قهرمانی در بازی های کشورهای اسلامی کمی مغرور شده اند، تصریح کرد: واقعیت این است که ما در کادر فنی هم در این خصوص صحبت کردیم. خدا را شکر در بازی های دوستانه برابر ترکیه فشار خوبی به تیم ما وارد شد که این فشار غرور بازیکنان را می شکند.
وی با بیان اینکه برد و باخت در بازی های دوستانه اصلاً برای مان مهم نیست، گفت: در تلاش هستیم تا در پست قدرتی بهترین نفرات را انتخاب کنیم و در این راه نتیجه بازی های دوستانه اهمیتی برای ما ندارد.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود