Web Analytics Made Easy - Statcounter

حافظ ایرانی اعزامی به چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر از همراهی استاد ستوده‌نیا به عنوان استاد راهنمایش در این مسابقات ابراز خرسندی کرد.

محمدعلی اسلامی حافظ ایرانی اعزامی به چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ضمن اعلام آمادگی از حضور خود در این مسابقات اظهار کرد: در این مدت مرور خوبی بر محفوظات داشتم و سعی کردم تا شرایط را برای حضور در مسابقات مهیا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در مسابقات بین المللی قرآن کریم عواملی همچون خستگی در اجرای تلاوت موثر است و گاهی یک مورد سبب می‌شود متسابق، رتبه و مقام خود را از دست دهد امّا بنده در طول این مدت سعی کردم تا آماده لازم را کسب کنم.

این حافظ کل قرآن در پاسخ به این سوال که کدام یک از اساتید قرآنی شما را در این مسابقات همراهی خواهد کرد، گفت: استاد ستوده‌نیما به عنوان استاد راهنمایم خواهد بود و من راضی هستم، ایشان در کنارم است.

وی درباره میزان آگاهی از شرایط آئین‌نامه‌ مسابقات الجزایر گفت: نسبت به شرایط آئین‌نامه‌ای مسابقات و شرکت کنندگان اطلاعات زیادی ندارم.

اسلامی در پاسخ به این سوال که چند درصد اطمینان دارید در این مسابقات حائز رتبه شوید، اظهار کرد: آنچه من از حضور نمایندگان ایرانی در ادوار گذشته اطلاع دارم، به نماینده ایران رتبه‌ای تعلق نگرفته است که تمام آن به اجرای دوستان برنمی‌گردد.

نماینده اعزامی به چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر عنوان کرد: معتقدم اگر اجرای خوبی را داشته باشم، انها بدون دلیل نمی توانند ایرادی بگیرند، امّا اگر خللی در اجرای تلاوت و ارائه محفوظات باشد، دستان آنها برای نمره ندادن بسیار باز خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم ایران می خواهم دعا کنند تا حضور خوبی را به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات داشته باشم.

چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر، 27 خردادماه مصادف با بیست‌ودوم ماه مبارک رمضان، با مشارکت نمایندگان 53 کشور جهان در رشته حفظ، تجوید و تفسیر قرآن در کاخ همایش‌های «الصنوبر البحری» در الجزیره، پایتخت الجزای برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات و در رشته حفظ کل قرآن کریم، محمدعلی اسلامی، حافظ جوان کشورمان حضور خواهد یافت. وی روز جمعه 26 خردادماه به این مسابقات اعزام خواهد شد.

این مسابقه از سال 2003 تا به امروز با حمایت «عبدالعزیز بوتفلیقه»، رئیس‌جمهور الجزایر، میان حافظان قرآن کشورهای مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام/

R1444/P1361/S4,37/CT3

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان

استاندار کردستان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تکریم حافظان کلام الهی، به دیدار «کیوان جعفری» توانخواه هنرمند و حافظ ممتاز قرآن کریم در شهر سنندج رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز ششم اردیبهشت، همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، گفت: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

کد خبر 747908

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان