Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید و دورگه تیم ملی بسکتبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی از انگیزه خود برای درخشش در تیم ملی سخن گفت. نوید نیکتاش بازیکن ایرانی فرانسوی که در تیمی باشگاهی در لندن بازی می‌کند، حالا به تیم ملی بسکتبال ایران آمده است.
به گزارش نامه نیوز، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال گزارشی به همراه مصاحبه با این بازیکن منتشر کرده که در ادامه می خوانید:
این بازیکن 26 ساله با 2 متر و 3 سانتی‌متر قد اخیراً با تیم ملی ایران سفری به چین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا این شانس را دارد که با تیم ملی ایران در کاپ آسیا که 8 تا 20 آگوست برگزار می‌شود شرکت کند.
وی در این باره اظهار داشت: احساس من باورنکردنی است. من همیشه می‌خواستم برای تیم ملی بازی کنم. حالا در حال آماده‌سازی هستم و با تیم سفر کرده‌ام.
این بازیکن تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را در کمپ‌های تمرینی به کار می‌گیرم تا توانایی‌هایم را به مربی و هم‌تیمی‌هایم نشان دهم. امیدوارم در بازی با چین تاثیرگذار باشم.
تیم ملی بسکتبال ایران در سفری که به چین داشته 3 مسابقه برگزار خواهد کرد.
این بازیکن ایرانی فرانسوی درباره پیگیری لیگ ایران، گفت: من همیشه بازی‌های لیگ ایران را دنبال می‌کنم. حالا به اینجا آمدم. ایران لیگ بسیار خوب و تیم ملی قدرتمندی با بازیکنان و مربیان خوب دارد. ایران یکی از بهترین کشورها در بسکتبال است.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش