Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۵۵ برنامه متنوع ورزشی در سطح استان تحت عنوان جام رمضان در حال برگزاری است.

علی فتح اله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی ادارات ورزش و جوانان در شهرستان های تابعه سطح استان ۵۵ برنامه متنوع ورزشی در رشته های مختلف ورزشی تحت عنوان جام رمضان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: بخش اندکی از این برنامه های ورزشی پایان یافته است و رقابت های مهم و حساس آن یا در حال برگزاری بوده یا در روزهای آینده طبق هماهنگی های انجام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ها جهت رفاه حال ورزشکاران بعد از افطار برگزار می شود و شرکت کنندگان بصورت منظم در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.

فتح اله زاده گفت: مسابقات جام رمضان شهرستان سقز در رشته های فوتسال ادارات و ارگان های دولتی، فوتسال دسته جات آزاد در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، بدمینتون، کشتی، کونگ فو، تکواندو، والیبال و ژیمناستیک برگزار خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: شهرستان سنندج در چند روز آینده میزبان رقابت های رشته های کونگ فو، تکواندو، بسکتبال، کاراته، بوکس، فوتسال، دارت بانوان و آقایان است که تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهد شد.

فتح اله زاده به انجام مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال محلات و دوستانه، قویترین مردان، فوتبال در شهرستان بانه اشاره کرد و گفت: رشته های والیبال، فوتسال، پینگ پونگ، بسکتبال، شنا، دارت، جودو، هندبال و شطرنج نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان مریوان در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری رقابت های فوتسال در شهرستان های کامیاران و بیجار خبر داد و افزود: در شهرستان دهگلان رقابت های فوتسال، بوکس انتخای استان، کاراته، کشتی و دوچرخه سواری انجام می شود و همچنین مسابقات فوتسال، کشتی، مچ اندازی نیز در قروه و شهر دلبران برگزار می شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: سروآباد رقابت های خود را در رشته های والیبال، پینگ پنگ به پایان رسانده است و در روزهای آتی مسابقات فوتسال شهرستان و روستای دزلی و فوتبال روی میز انجام می گیرد و همچنین در شهرستان دیواندره رشته های بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال، کونگ فو و ووشو برگزار خواهد شد.

برگزاری انتخابات هیات ژیمناستیک استان در روز های آخر خرداد

فتح اله زاده در ادامه از برگزاری انتخابات هیأت ژیمناستیک استان کردستان در اواخر خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: با اتمام دوره چهار سال هیأت ژیمناستیک کردستان انتخابات آن در ۳۱ خردادماه با شرکت سه کاندید در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

وی افزود: پرویز کفچه، پرویز یخچالی و امید شیخ احمدی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات هیأت ژیمناستیک استان کردستان هستند که برای بدست گرفتن سکان هیأت برنامه های چهار ساله خود را ارائه خواهند داد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: پیش از این سردار محمدی عنوان رئیس هیأت استان کردستان را بر عهده داشت که با اتمام دوره چهار ساله از ثبت و ادامه راه خودداری کرد.

فتح اله زاده گفت: این انتخابات با حضور سرپرست فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است