Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خالد شفیعی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی که برای تمدید قرارداد با این باشگاه در حال مذاکره بود، با ارسال پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا به نوعی خبر جدایی خودش را تایید کرده باشد.

کاظم محمودی، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: ما مذاکراتی با خالد شفیعی داشتیم ولی به دلیل مسائل مالی به توافق نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه محدودیت‌هایی در پرداخت به بازیکنان دارد و باید تعهداتی را امضا کنیم که توانایی پرداخت آن را داشته باشیم.

وی افزود: از بازیکنان هم انتظار داریم که شرایط تراکتورسازی را درک کنند و خواسته‌های نجومی نداشته باشند. تراکتورسازی به دلیل محرومیت از سوی فیفا در وضعیت دشواری قرار دارد و بازیکنان هم باید در این شرایط به باشگاه کمک کنند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه شفیعی در پست خود گفته بود باشگاه دلایل عدم توافق را شفاف عنوان کند، گفت: ما همیشه شفاف حرف می‌زنیم تا هواداران واقعیت را بدانند. عدم توافق ما با شفیعی تنها به دلیل مسائل مالی بود و مورد دیگری نمی‌تواند در این میان وجود داشته باشد. قرارداد شفیعی فصل گذشته با ما 750 میلیون بود و ما حاضریم برای فصل جدید 1 میلیارد و 100 میلیون به او بدهیم. اگر حاضر است همین امروز بیاید قراردادش را امضا کند.

محمودی در مورد پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان هم خاطرنشان کرد: ما در پرداخت مطالبات نگاه یکسانی به بازیکنان داریم و نمی‌توانیم به بازیکنی بیشتر از سایرین پرداخت کنیم. مطالبات شفیعی هم به زودی پرداخت خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی