Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:27:15 GMT

اقتدار کشور نیازمند افزایش بصیرت نسبت ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۶۰۰۶

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن کریم (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی شب گذشته 23 خرداد جاری در مراسم شب قدر در مسجد سیدالشهداء(ع) بیرجند با بیان اینکه ولایت فقیه پرتوی از ولایت اهل بیت(ع) است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

وی با بیان اینکه ویژگی جهان بینی الهی این است که همه چیز براساس برنامه‌ریزی است، افزود: اعمال ما آثار دارد که در زندگی تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به اینکه در شب‌های قدر همه چیز برای انسان براساس شایستگی‌هایی که داشته ایم، مقدر می‌شود، اظهارکرد: آنچه که شب قدر مقدر می‌شود در طول سال با دعا و اخلاص قسمتی را می‌توان تغییر داد اما سخت است.

عبادی با اشاره به اینکه همین بیدار بودن در شب‌های قدر ارزش دارد و عبادت است، افزود: در شب‌های قدر به افراد که بی دارند، عنایاتی می‌شود که به افرادی که خواب هستند نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه خداوند آنقدر مهربان است که به ناله و زاری ما هم ثواب 80 سال عبادت را می‌نویسد، گفت: خداوند آنقدر مهربان است که هیچ بنده‌ای از درخانه خدا دست خالی بر نمی‌گردد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بابیان اینکه باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به ولی‌فقیه زیاد کنیم، گفت: حزن و اندوه جایی پیش می‌آید که ولایت را رها کنیم.

عبادی با بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران در این است که می خواهد خود ما نباشیم، پیشرفت نداشته باشیم، گفت: گنگره آمریکا تصویب کرده که هیچ کشوری در منطقه مقتدرتر از اسرائیل نباید باشد، حالا برخی‌ها بدنبال لبخند آمریکا هستند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه جنگ تمام نشده و هنوز دچار جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و غیره با دشمن هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی واژه «آتش به اختیار» به کار بردند؛ یعنی اینکه در حال جنگ فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه این کار داعش در تهران در سطح نظامی در حد ترقه‌بازی بود، گفت: مردم بی‌چاره چه گناهی کردند که اینها این چنین مردم را در دنیا به خاک و خون می‌کشند.

عبادی با بیان اینکه داعشی‌ها بازوی آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: پشتیبان ولایت باشیم تا کشور آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه چند تا امام حسین(ع) باید شهید و قطعه قطعه شوند تا ثابت شود که طاغوتیان چقدر ظالم هستند، گفت: اگر ولایت را رها کنیم؛ باید سراغ افرادی مانند ترامپ برویم و نتیجه آن همانی خواهد شد که در سوریه مشاهده می‌کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه تمام بزرگان تاکید دارند که پشتیبان رهبری باشید، تصریح کرد: اگر رهبری را تنها بگذاریم، دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه شب قدر برای ما یک رستاخیر است، یادآور شد: تقدیر یک سال آینده ما در شب قدر مقدر می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل