Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه معاون آموزش و پژوهش اداره کل از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان الشتر بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي لرستان، پس از بازيد از مرکز و کارگاههاي آموزشي آن، جلسه اي با حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، معاون اداره کل، رييس مرکز و کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان الشتر در دفتر رييس مرکز تشکيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين جلسه رييس مرکز و همکاران به بيان مشکلات و نارسايي هاي مرکز پرداختند و کارکنان پيشنهادات و درخواست هاي خود را با ايشان مطرح نمودند.

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با تاکيد بر لزوم جديت بيشتر مسؤولين ستادي اداره کل در رفع مشکلات مراکز و پروژه‏هاي خواستار حضور و توضيح پيمانکار مرکز در خصوص دلايل تأخير در اتمام پروژه شد که با حضور پيمانکار و مشخص شدن علل تاخير، با برقراري تماس هايي در خلال اين جلسه پس از استماع توضيحات شهردار الشتر و قول مساعد براي تحويل آسفالت در هفته آتي، مشکل نقدينگي پيمانکار و آسفالت محوطه مرکز را پيگيري و رفع نموده، مقرر شد ظرف مدت يک هفته تکليف آسفالت محوطه مرکز از طريق شهرداري مشخص شده و پيمانکار عمليات اجرايي را آغاز نمايد.

همچنين ايشان با استقبال از پيشنهادات همکاران شهرستان،ضمن تشکر از نقطه نظرات مشفقانه آنان، نسبت به پيگيري و رفع مشکلات در چارچوب موازين و مقدورات اداره کل قول مساعد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله