Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های نامزد اعزامی به بازی های داخل سالن صبح امروز این نشست با حضور مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در محل کمیته برگزار شد.

این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی، ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون، خانم اسلامیان و عبدالهی مدیر بین الملل و روابط عمومی کمیته حضور داشتند رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: تیم ملی فوتسال مردان در چهار دوره گذشته یکی از تیم های قدرتمند اعزامی بوده و همواره برای کشورمان مدال طلا کسب کرد و امیدواریم که در این دوره نیز بتوانند این موفقیت را بدست آوردند همپچنین فوتسال بانوان کشورمان نیز در دوره گذشته رقابت های خوبی از خود به نمایش گذاشته و در ثانیه های پایانی و با بدشانسی به مدال نقره دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این دوره سیاست ما اعزام تیم های کیفی و مدال آور است امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا فوتسال بانوان کشومان نیز بتوانند به مدال طلا دست یابند البته ما در اعزام تیم ها به دلیل وضعیت پروازی کشور میزبان ناچاریم جهت کاهش زمان اعزام تیم ها به عشق آباد، ابتدا تیم ها را راهی مشهد و سپس از راه زمینی به محل برگزاری بازی ها ببریم.

هاشمی تصریح کرد: بدون تردید اعزام قدرتمندانه دو تیم ملی فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است و امیدواریم دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان بتوانند در این رقابت ها به سکوی قهرمانی دست یابند.

در ادامه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی و رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی عنوان کرد: فوتسال همواره جزو بهترین تیم های اعزامی کشورمان به بازی های داخل سالن بود و امیدواریم جهت ثبت نام اولیه، اسامی نفرات فوتسال زنان و مردان هر چه زودتر طی روزهای آینده بدستمان برسد.

رحیمی تصریح کرد: جهت هماهنگی هرچه بهتر در این زمینه هر فدراسیون یک نفر را برای ارتباط با کمیته معرفی کند که بعد از صحبت های انجام شده ترابیان به عنوان مسئول فدراسیون فوتبال جهت ارتباط با کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های داخل سالن انتخاب شد.

سپس ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در سال های اخیر در قاره آسیا فوتسال رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی همچون ژاپن، ازبکستان، عراق و تایلند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته اند و قطعا در این دوره شرایط سخت تر از ادوار گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها تیم ملی فوتسال مردان را با تلفیقی از بزرگسالان و امید و نفرات با انگیزه راهی عشق آباد می کنیم و در بخش بانوان نیز که نمایندگان کشورمان به تازگی در آسیا خوش درخشیدند همان تیم را با تغییراتی که در کادر فنی انجام می دهیم راهی بازیهای داخل سالن می کنیم تا هر دو تیم بتوانند به نشان طلا دست یابند.

ترابیان در پایان گفت: قطعا با برنامه ریزی و حمایت های کمیته ملی المپیک تمام هدفمان کسب دو نشان طلای فوتسال بانوان و آقایان خواهد بود و برای دستیابی به این هدف یعنی قهرمانی در دو بخش مردان و زنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا

جام ملت‌های فوتسال آسیا که انتخابی جام‌جهانی هم محسوب می‌شود از روز چهارشنبه هفته جاری در بانکوک تایلند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و انتخابی جام‌جهانی به‌میزبانی کشور تایلند از روز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با حضور ۱۶ تیم و به میزبانی بانکوک برگزار شد و تیم‌ملی فوتسال ایران هم در این مرحله با تیم‌های ملی افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است و برای صعود به مرحله حذفی تلاش خواهد کرد.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی و ایران که ۱۲ بار قهرمان شده و در هشت فینال قبلی با هم رقابت کرده‌اند، تیتر یک مسابقات هستند و تنها تیم‌هایی هستند که تا امروز در همه تورنمنت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرده‌اند. اولین بازی در ورزشگاه سرپوشیده هوآ مارک میان تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و میانمار در گروه اول برگزار شد.

تایلند هم برای سومین‌بار از جام ملت‌های فوتسال آسیا میزبانی می‌کند. ازبکستان چهار بار نایب‌قهرمان شده است و استرالیا که آخرین حضورشان در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۶ بود، در هشتمین دوره حضور خود به‌دنبال پیشی گرفتن از بهترین رتبه خود که چهارمی است خواهد بود.

چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه

ویتنام - مالزی، ساعت ۱۰:۳۰

ازبکستان - استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰

تایلند - چین، ساعت ۱۴:۳۰

عربستان - عراق، ساعت ۱۷:۳۰

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه

تاجیکستان - کره‌جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰

ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

جمعه ۳۱ فروردین‌ماه

چین - ویتنام، ساعت ۱۰:۳۰

استرالیا - عربستان‌سودی، ساعت ۱۲:۳۰

میانمار - تایلند، ساعت ۱۴:۳۰

عراق - ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

شنبه ۱ اردیبهشت‌ماه

قرقیزستان - تاجیکستان، ساعت ۱۰:۳۰

افغانستان - کویت، ساعت ۱۲:۳۰

کره جنوبی - ژاپن، ساعت ۱۴:۳۰

بحرین - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه

تایلند - ویتنام، ساعت ۱۴:۳۰

میانمار - چین، ساعت ۱۴:۳۰

عراق - استرالیا، ساعت ۱۷:۳۰

ازبکستان - عربستان‌سعودی، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه

کره‌جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰

ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰

چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه - مرحله یک‌چهارم نهایی

بازی ۲۷: تیم اول گروه C - تیم دوم گروه D، ساعت ۱۰:۳۰

بازی ۲۸: تیم اول گروه D - تیم دوم گروه C، ساعت ۱۲:۳۰

بازی ۲۵: تیم اول گروه A - تیم دوم گروه B، ساعت ۱۴:۳۰

بازی ۲۶: تیم اول گروه B - تیم دوم گروه A، ساعت ۱۷:۳۰

جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه - نیمه‌نهایی

برنده بازی ۲۵ - برنده بازی ۲۷، ساعت ۱۴:۳۰

برنده بازی ۲۶ - برنده بازی ۲۸، ساعت ۱۷:۳۰

یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه - روز پایانی

دیدار رده‌بندی، ساعت ۱۱:۳۰

بازی فینال، ساعت ۱۴:۳۰

کد خبر 745634

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست