Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبرت بغزیان استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه تغییر برخی وزیران برای دستیابی دولت دوازدهم به اهداف ضروری است، گفت: گرچه ترکیب فعلی کابینه خوب است اما تغییر چند وزیر به دولت دوازدهم کمک خواهد کرد بهتر به اهداف دست یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، این کارشناس اقتصادی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وزیر اقتصاد حتی «اگر خود تمایلی برای ادامه کار در دولت دوازدهم نداشته باشد» باید در دولت دوازدهم هم سکان اداره وزارت امور اقتصادی و دارایی را برعهده داشته باشد زیرا وی در دولت یازدهم چه در بخش بورس، بانک و بیمه و چه در بخش گمرک عملکرد خیلی خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بغزیان ادامه داد: وزارت اقتصاد و دارایی نیازمند آن است که سایر دستگاه ها با این وزارتخانه هماهنگ باشند که در دولت یازدهم این امر محقق نشد و سایر بخش‌ها با این وزارتخانه هماهنگ نبودند تا بتواند بر اساس اصول اقتصادی عمل کند با این حال عملکرد خوبی داشته است.

استاد اقتصاد دانشگاه بر تغییر وزیرصنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم تاکید کرد و در عین حال خواستار اجرا شدن طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد

به گزارش «تابناک»، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود که این روز اختتامیه مجلس یازدهم خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: شروع به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • شناسایی ۵۲ ملک مازاد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند
  • شناسایی ۵۲ ملک مازاد دولت در یزد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان