Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان؛ همایش وارثان صالح با حضور سرگروه ها و ارکان صالحین بسیج گرگان و با سخنرانی آیت الله حسینی گرگانی در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزارشد.در این مراسم آیت اله حسینی اظهار داشت: بسیجی موفق است که گوشش در اختیار افکار دینی و عقاید دینی اش باشد.وی برترین اعمال بعد از معرفت را نماز دانست و گفت :بهترین اعمال به ترتیب اولویت معرفت ، نماز،زکات، روزه ، حج ،احترام به برادران دینی ، یاری رساندن به آنها و معرفت دینی و شناخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اله حسینی تصریح کرد :دستورات دینی برای یک بسیجی بهترین دستورات است. وی خطاب به سرگروه های صالحین گفت : باید در مقابل شبهات دشمن بصیرت افزایی کرد و دستورات دین را مانند یک تابلو روشن در مقابل دید افراد قرار دهیم.گفتنی است این مراسم با اجرای قرائت قرآن و هم خوانی گروه نوجوانان بسیجی پایگاه بسیج کوی انقلاب شهرستان گرگان نیز همراه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است