Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:59:40 GMT

رسیدگی به نیازمندان بر گرفته از سیره علوی است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۷۵۳۶

رسیدگی به نیازمندان بر گرفته از سیره علوی است

اهر - امام جمعه شهرستان اهر گفت: رسیدگی به فقرا و نیازمندان بر گرفته از رفتار علوی و سیره ائمه معصومین (ع) و از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اجرای طرح همای رحمت جمعیت هلال‌احمر به جهت توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته غذایی با حضور رضا اندام رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، معاون فرماندار، فرماندار هوراند، اعضای منتخب شورا و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و جوانان هلال‌احمر در اهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به نیازمندان بر گرفته از سیره و رفتار علوی است

امام جمعه شهرستان اهر هم در این مراسم با گرامیداشت لیالی قدرو تسلیت ایام سوگواری حضرت علی(ع) گفت: در شب قدر مقدرات یک سال انسان‌ها نوشته میشود و اعمال ما را در این شب هابه محضر امام زمان ارائه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده ادامه داد : عبادت های ما عمدتا بصورت لفظی و عملی است ادعیه ها و ندبه ها و مناجاتها جز عبادتهای لفظی بوده و اگراز صمیم قلب باشد مورد اجابت حضرت احدیت قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : نوع دیگر ی از عبادت های ما جنبه عملی دارد که در نزد پروردگار متعال ثواب و اجر عظیمی دارد که نمونه شاخص آن خدمت گزاری به مردم و رفع احتیاج نیازمندان است.

امام جمعه اهر رسیدگی به فقرا و نیازمندان را بر گرفته از رفتار علوی وسیره ائمه معصومین عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران رسیدگی به فقرا و مستمندان می‌باشد که این ناشی از حس نو دوستی و انسان دوستی می باشد.

وی اظهار داشت : شهرستان اهر، سالیان متمادی است که با محوریت هلال احمر در اجرای طرح همای رحمت در سطح بسیار بالایی ایفای نقش می کند وجوانان هلال احمر و دستگاههای مختلف دست به دست هم داده و هر سال بسته‌های غذایی و بهداشتی را در هلال احمر تهیه و در لیالی پرفیض قدر بدست نیازمندان و محرومان می رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده در پایان تصریح کرد: باید از زحمات خالصانه و تلاش های صادقانه همه جوانان برومندو پرسنل تلاشگر هلال احمر اهر که همه ساله با اجرای طرح همای رحمت به کمک نیازمندان می شتابند قدردانی و تقدیر کرد.

شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت در استان رتبه برتر را داراست

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم در سخنانی با تجلیل از داوطلبان هلال احمر اهر گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان اهر در اجرای طرح همای رحمت در استان رتبه برتر را داراست و جمعیت هلال احمر شهرستان میانه هم از این بابت جز شهرستانهای برتر و فعال می باشد.

سعید کنعانی ادامه داد : جمعیت هلال احمر نهادی داوطلب محور است و هر جا که توانسته از ظرفیت عظیم خیرین و داوطلبان استفاده کند عملکرد بسیار خوبی داشته است که نمونه موفق آن، جمعیت هلال احمر شهرستان اهر می باشد که همه ساله با کمک خیرین و نیکوکاران بسته های غذایی و بهداشتی تهیه کرده و با رعایت کرامت انسانی به تاسی از سیره نبوی و علوی شبها به در نیازمندان می رساند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد : شناسایی داوطلبان و جذب و نگهداری آنها جز اولویت های کاری ما در حوزه داوطلبان خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم