Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رفتن تیم ایران به جام جهانی در این مرحله امتیازات زیادی داشت، اظهار کرد: کاری به گذشته نداریم که قبل از تاج مشکلات از جمله کمبودها و برخوردها در فدراسیون زیاد بود اما زمان ورود تاج به این فدراسیون روند فوتبال تیم ملی رو به پیشرفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کی‌روش در زمان تاج هرکاری در فدراسیون فوتبال نیاز داشت، برایش انجام دادند و به نظر بنده در حد توان فوتبال ایران کاری که باید انجام می‌داد را انجام داد و فکر می‌کنم خود کی‌روش هم متوجه شد که مقداری باید در نظرات خود تجدید کند و با وضعیت فوتبال ایران کار خود را ادامه دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: 5 سال پیش تاج اعلام کرد که باشگاه‌ها باید حتماً در لیگ، به جای 9 جوان 13 جوان در تیم داشته باشند که این موضوع به جوان‌گرایی فوتبال ایران کمک کرد.

وی تأکید کرد: جوانان بسیار خوبی در تیم ملی جوانان داشتیم که آینده بسیار خوبی دارند؛ مطمئن باشیم که حداقل چند نفر از این جوانان در تیم جام جهانی خواهند بود.

یاوری با بیان اینکه تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش واقعاً جوان شد، ادامه داد: کی‌روش واقعاً استفاده بهینه از جوانان در تیم ملی فوتبال ایران کرد و می‌بینید که برخی از بازیکنان بزرگ بدون سر و صدا از تیم کنار رفتند.

وی بیان کرد: برای اینکه تیم موفقیت‌آمیزی داشته باشیم باید همه باهم اعم از مدیران کلان، کادر فنی، بازیکنان، رسانه‌ها و تماشاگران باهم رفیق باشند و وقتی این فاکتورها باهم متحد شوند، مطمئناً تیم موفق خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه جوانان در 5 تا 6 ماه گذشته فوتبال ایران سنگ تمام گذاشتند و منسجم شدند، خاطرنشان کرد: همه‌چیز دست به دست هم داد تا ایران به جام جهانی صعود پیدا کند و در روز گذشته که قطر، کره را 3 بر 2 برد، تیم ملی فوتبال کره از نتیجه ایران ناامید شد و به نظر من تیم دوم ازبکستان است که برای جام جهانی انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران جوان‌ترین تیم در جام‌جهانی خواهد بود و این تیم می‌تواند از گروهش نیز صعود کند و اگر در سطح جهانی فکر کنیم این امکان وجود دارد اما اگر فکر و دیدمان کوچک باشد، صعود نمی‌کنیم؛ باید به برنامه‌های کارلوس کی‌روش توجه کنیم تا امیدوار باشیم که حداقل از گروهمان به بالا صعود پیدا کنیم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود