Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی امینی‌خواه یادداشتی را درخصوص مراسم شب‌های قدر و به ویژه فعالیت‌های خود طی این شب‌ها در اختیار خبرگزاری میزان قرار داد و گفت: شب‌های قدر شب‌های برکت و رستگاری است. مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "کویر آرام" را پشت سر گذاشته تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی فراوانی به ایفای نقش پرداخته است که بسیاری از این آثار را سریال‌های مناسبتی ماه رمضان تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه وی به تازگی یادداشتی را درخصوص مراسم شب‌های قدر و به ویژه فعالیت‌های خود طی این شب‌ها را در اختیار خبرگزاری میزان قرار داده که به شرح زیر است:شب‌های قدر شب نزول قرآن کریم، شب‌های برکت و لطف پربار خداوند و رستگاری است. اوج راز و نیاز و نزدیکی به معبود در این شب‌ها اتفاق می‌افتد. مردم در این شب‌ها با خلوص نیت به سوی پروردگار دست دراز کرده و به نذر و نیاز و عبادت می‌پردازند. امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مردم ایران از جمله هنرمندان گرامی قبول حق باشد. من هم در این روزها و شب‌ها در کنار مردم به مناجات با خالقم پرداخته و به نوبه خود از تمامی عزیزان التماس دعا دارم.همواره و طی این سالها سعی کرده‌ام تا در مراسم احیا شب قدر حاضر شده و از این فیض بهره‌مند شوم. هر زمان که برایم مقدور بوده در محل‌های خاصی به عبادت و بندگی پرداخته و دست خود را به سوی خدا دراز می‌کنم و امیدوارم خداوند گوشه چشمی به من داشته باشد.افتخار بزرگی است که تا به حال فرصت داشته‌ام تا به لطف خدا در هشت اثر مناسبتی ماه رمضان حضور داشته باشم و این سعادتی بزرگ و لطفی نامتناهی از سوی پروردگار بوده است.
البته همین حضور در سریال‌های مناسبتی خاطرات زیادی را به همراه داشت. معمولاً ضبط این آثار در شب‌های قدر هم انجام شده و ما طی این شب‌های عزیز در پشت صحنه مراسم را برگزار می‌کردیم که خود این مساله همواره خاطره‌ای زیبا در یاد من به جا گذاشته است.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»