Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:17:11 GMT

پیش‌بینی استعفای ترامپ از سوی نانسی پلوسی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۹۰۱۵

پیش‌بینی استعفای ترامپ از سوی نانسی پلوسی

نانسی پلوسی پیش‌بینی کرد پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سرانجام موجب استعفای خودخواسته دونالد ترامپ می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، پیش‌بینی کرد پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارتباط برخی مقامات روس با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ موجب خواهد شد رئیس جمهور آمریکا کاملا به شکل خودخواسته استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلوسی معتقد است دموکرات‌ها باید صبور باشند تا تحقیقات در مورد پرونده دخالت روسیه به سرانجام برسد، به ویژه باید منتظر نظر نهایی «رابرت مولر» مشاور ویژه این پرونده بود.

به گفته وی، در پایان تحقیقات، دیگر نیازی نیست دموکرات‌ها تلاشی برای بیرون کردن ترامپ از اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید انجام دهند زیرا وی به شکل خودخواسته استعفا خواهد داد.

پلوسی همچنین باور دارد اگر ترامپ دستور اخراج مولر را صادر کند- امری که برخی از نزدیکان ترامپ، وی را تشویق به انجام آن می‌کنند- دلیل کافی در اختیار خواهد بود تا جمهوری‌خواهان بطور جدی تصمیم بگیرند از سوی حزب اقدامی علیه رئیس جمهور انجام دهند.

نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا این اظهارات را پشت درهای بسته و در جلسه روز سه‌شنبه بیان کرده بود. وی در این جلسه سعی داشت قانون‌گذاران را به اعلام جرم علیه رئیس جمهور آمریکا تشویق کند.

پلوسی معتقد است ترامپ و نزدیکانش اقدامات زیادی در متوقف کردن و یا سنگ‌اندازی مقابل تحقیقات مرتبط با پرونده روسیه انجام داده‌اند.

جیمز کومی رئیس سابق اف‌بی‌آی نیز در جلسه استماع هفته گذشته کنگره، ترامپ را به دروغگویی درباره پرونده روسیه متهم کرده بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده اتهامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اداره اطلاعات اصلی ستاد کل روسیه (GRU) "فعالیت سایبری مخرب" در آلمان، چک، لیتوانی، لهستان، اسلواکی و سوئد انجام می‌دهد را رد کرد. 

آنتونوف گفت که واشنگتن باید هرگونه سوء ظن را از طریق کانال‌های رسمی "با ارائه حقایق و شواهد خاص" هدایت کند.

آنتونوف ادعا کرد که "چنین داستان‌های جعلی تحریک آمیز تنها با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده تشدید خواهد شد" تا "توجه رای دهندگان را از مسائل فوری منحرف کند. " 

وی افزود که "اکثریت قریب به اتفاق" حملات سایبری از قلمرو ایالات متحده انجام می‌شود. 

گفته می‌شود همزمان با فرارسیدن موعد انتخابات در آمریکا، این کشور با تمام قوا به اتهام‌زنی و دروغ علیه روسیه و چین می‌پردازد و سعی دارد با تکرار چندباره یک دروغ آن را به حقیقت تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین