Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست هماهنگی با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه برداری همواره جزو موفق ترین رشته های ایران بوده و امیدواریم در میدان پیش رو نیز یکی از رشته های افتخار آفرین باشد.
«کیومرث هاشمی» افزود: به طور حتم سطح مسابقات داخل سالن چیزی کمتر از مسابقات قاره ای و حتی کمتر از بازی های آسیایی نیست و فدراسیون باید با بررسی شرایط رقبا، بهترین ترکیب را روانه ترکمنستان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اصغر رحیمی» رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به تشریح قوانین اعلام شده در کتابچه راهنمای بازی ها پرداخت و گفت: در این دوره هر کشور می تواند شش وزنه بردار معرفی کند.
«علی مردادی» رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: تیم ملی وزنه برداری همیشه جزو مدعیان اصلی قاره آسیا و جهان است و این فرصت را دارد تا در بازی های داخل سالن سهم عمده ای در موفقیت کاروان ورزشی ایران ایفا کند.
بازی های داخل سالن و رزمی آسیا 2017 از 26 شهریور تا پنجم مهر در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**
تنظیم: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند