Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته یک کارگر جوان در معدن کوشک بافق بر اثر اصابت سنگ به سَر، جان خود را از دست داد.

یکی از کارگران که زمان حادثه در محل حاضر بوده می‌گوید: مکان کار کارگر متوفی به خاطر انجام عملیات، به طور مشخص ناایمن بود و هنگامی که سنگ به سرِ او اصابت کرد، صدای وحشتناکی بلند می‌شود؛ زمانی که به محل حادثه می‌رسیم، با صحنه بدی مواجه شدیم: کارگر جانش را به شکل دلخراشی از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر می‌گوید : سنگ فرود آمده بین 100 تا 200 کیلو وزن داشت؛ بعد حادثه با اداره کار بافق تماس گرفتیم و خواستار بازرسی از محل و کشف علت حادثه شدیم.

این کارگر با بیان این که یکی از خواسته‌های اصلی کارگران معادن و به طور اخص ما کارگران کوشک بافق، رعایت اصول ایمنی و ایمن‌سازی شغلی است؛ افزود: گنجی همکار ما کارگری بود که ۴ سال از عمرش را در این زیرزمین سپری کرد، چرا باید این اتفاق برایش بیفتد؛ سال 92 هم برای دو نفر از کارگران همین اتفاق رخ داد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر