Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:58:13 GMT

آماده حمایت همه‌جانبه از جلسات قرآن هستیم +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۹۴۷۷

آماده حمایت همه‌جانبه از جلسات قرآن هستیم +تصاویر

نشست هم‌اندیشی آموزش و پرورش و کانون جلسات قرآن برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز“، جلسات قرآن یکی از نهادهای فرهنگی موثر و کانون انسان سازی هستند که از مهمترین مشخصه های فرهنگی شهرستان دزفول به شمار می روند.

فصل تابستان و تعطیلی مدارس که از راه می رسد جنب و جوش ویژه ای در مساجد شهرستان دزفول به راه می افتد و جلسات قرآن با برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی سعی در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و پر کردن اوقات فراغت این آینده سازان کشور عزیزمان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا همکاری و حمایت نهادهای فرهنگی شهرستان با کانون جلسات قرآن دزفول به عنوان متولی انسجام بخشی به این گروه های مردم نهاد انقلابی ضروری به نظر می رسد.

خصوصا در شرایطی که فعالیت نهادهایآموزش و پرورش و آموزش عالی بیشتر آموزشی است تا پرورشی، توجه به جلسات قرآن می تواند تا حدودی کفه ی ترازو را به سمت تربیت کج کند و توازنی نسبی در این زمینه برقرار کند.

روابط عمومی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز از برگزارینشست هم اندیشی مسئولین کانون جلسات قرآن مساجد و مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

وی ابراز داشت: جلسه ی فوق پیش از ظهر امروز سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه ۱۳۹۶در محل سالن کنفرانس این مدیریت تشکیل شد.

این روابط عمومی در خصوص هدف برگزاری جلسه ی هم اندیشی فوق توضیح داد: نشست یاد شده در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در فصل تابستان برپا شد.

وی اذعان کرد: در این نشست علی پورابراهیم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، محمد اسماعیلی دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان، کارشناسان حوزه های تربیت بدنی و تندرستی،فعالیت های اردوئی،مدیران مجتمع های ورزشی و اردوگاهی این مدیریت حضور داشتند.

روابط عمومی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: طی این نشست در خصوص چگونگی واگذاریسالن ها وفضاهای ورزشی و اماکن اردویی جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضای جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در فصل تابستان ۹۶ بحث و تبادل نظر شده و تصمیماتی اتخاذ گردید.

علی پورابراهیم در این جلسه از حمایت همه جانبه ی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول برای فعالیت های جلسات قرآن و در اختیار گذاشتن ظرفیت های این اداره به ایشان خبر داد.

امیدواریم با رویکرد مثبت مسئولین فعلی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول نسبت به موضوعات فرهنگی و انقلابی شاهد اثر گذاری و انسجام فعالیت های فرهنگی حوزه ی دانش آموزی شهرمان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)